هم‌زمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت در مدارس مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان میبد نواخته شد و دانش آموزان، روز اول مدرسه را با حضور گرم بخشدار مرکزی شهرستان، معلمان و خانواده‌های خود در مدارس تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی میبد در این مراسم که در به‌صورت نمادین در مدرسه دولتی میر برگزار شد؛ با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: مناطق روستایی شهرستان میبد به‌ویژه بخش مرکزی از امکانات و فضاهای آموزشی بسیار خوبی برخوردار است و دانش آموزان باید با استفاده از این ظرفیت‌ها، سال پر از موفقیت را امسال با معلمان و مدیران خود داشته باشند.

احمدی افزود: شما دانش آموزان بی‌تردید سرمایه‌های انسانی کشور هستید و در آینده با تحقیق و تحصیل دانش، تحول عظیم علمی را می‌تواند رقم بزنید.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حرکت‌های علمی گفت: امروز کشور به حرکت علمی و دانش‌بنیان با شتاب بیشتر در راستای کاهش فشارهای تحریم و رونق تولید نیاز دارد.

بخشدار مرکزی میبد تصریح کرد: پایه و اساس اقتصاد قوی و ثروت عظیم از مدارس شروع می‌شود و دانش آموزان ما می‌توانند این ایده و خلاقیت را از مدارس خود آغاز و در مقاطع بالاتر به تولید علم و ثروت تبدیل کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا