بخشدار نیر در جلسه بررسی مشکلات روستای بنادکوک دیزه گفت: شایسته است برای آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته توسط دولت در روستاهای بخش نیر، دهیاران دستاوردهای دولت در روستاهای خود را برای مردم تشریح نمایند.

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای بنادکوک دیزه مسائل و مشکلات این روستا بررسی شد.

"سید روح‌الله میر خلیلی" در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید شاهد انجام پروژه‌های عمرانی در روستاهای بخش نیر بودیم.

بخشدار نیر خواستار تشریح عملکرد دولت توسط دهیاران شد و اظهار داشت: شایسته است برای آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته توسط دولت در روستاهای بخش نیر، دهیاران دستاوردهای دولت در روستاهای خود را برای مردم تشریح نمایند.

میر خلیلی با تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره عسل در این روستا گفت: برند سازی محصول عسل، حذف واسطه‌ها، رونق تولید محصولات محلی و همچنین معرفی منابع گردشگری منطقه از اهداف برگزاری نخستین جشنواره عسل بنادکوک بود که خوشبختانه اهداف پیش‌بینی‌شده تحقق یافت.

بخشدار نیر در پایان خواستار مشارکت دهیاری این روستا در ایجاد طرح‌های اشتغال خانگی شد.

در ادامه این جلسه پیرامون سامان‌دهی میدان ورودی، نصب المان‌های روستایی، طرح آب‌رسانی غدیر بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم به‌منظور رفع مشکلات این روستا اتخاذ شد.

در پایان نیز از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام این روستا بازدید صورت گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا