دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با حضور در اردوهای منطقه ای نشاط و امید که به میزبانی جمعیت هلال احمر استان یزد در اردوگاه شهدای امدادگر در حال برگزاری است از افزایش 35 درصدی بودجه سازمان جوانان هلال احمر در سال 98 خبر داد.

یزدفردا: محمودرضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از محل برگزاری اردوهای نشاط و امید در یزد اظهار کرد: در بحث سرمایه گذاری روی نیروهای انسانی، بر روی جوانان از لحاظ بودجه و برنامه توجه ویژه ای داریم.

وی گفت: سرمایه گذاری در این بخش، در آینده به نفع همه خواهد بود. بر این اساس باید به زیرساخت ها توجه ویژه ای داشته باشیم که می تواند در قالب اردوهای فرهنگی یا آموزشی همچون اردوهای نشاط و امید، رفاقت مهر یا طرح دادرس باشد. این فعالیت ها با هر عنوانی که محور آن جوانان است، از اقدامات ویژه ای است که، موجب کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی و نهادینه کردن آموزش عمومی از طریق جوانان می شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه در قدم اول نسبت به سال گذشته 35 درصد بودجه سازمان جوانان افزایش یافته است عنوان کرد: امید داریم با برنامه ریزی مناسب، این کار توسعه جدی پیدا کند.

پیروی تصریح کرد: ما در سازمان جوانان بحث مشارکت داریم، سازمان جوانان یکی از سازمان های جمعیت هلال احمر است که مشارکت خوبی با سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش دارد و هرجا که بتوانیم مشارکت خوبی داشته باشیم در جهت اهداف جمعیت هلال احمر و توسعه آموزش همگانی این کار را انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر توسعه کار گروهی و اردوگاهی و آموزش های شبانه روزی در سازمان جوانان، عنوان کرد: اردوی خوبی بود که بصورت منطقه ای در حال برگزاری است و افتخار داشتم برای ساعتی در این اردو و در جمع پرنشاط جوانان حضور داشته باشم و از انرژی روحیه بخش حاکم بر این برنامه بهره مند شوم.منبع:روابط عمومی










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا