روابط عمومی هیئت انصار ولایت از اجرای بیش از 15 برنامه توسط هیئت انصار ولایت یزد، به مناسب فرارسیدن عید بزرگ غدیر خبر داد.

به گفته مسئول روابط عمومی هیئت انصار ولایت؛ به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر، هیئت انصار ولایت بیش از 15 برنامه پرنشاط و متنوع را برگزار خواهد کرد.

اسپیداری گفت: جشن مسجد جامع که شامگاه شنبه 26 مردادماه در صحن بیرونی مسجد برگزار می‌شود، یکی از ویژه‌برنامه‌های این ایام مبارک است که با حضور گسترده محبان امیرالمؤمنین(ع) و شاعر برجسته و آئینی کشور سیدحمیدرضا برقعی برگزار خواهد شد.

همچنین محفل‌های جشن و شادی در ظهر عید غدیر در حسینیه فاطمه الزهرا(س) و شامگاه چهارشنبه 30 مردادماه در حسینیه ام‌الائمه(س)، با همکاری دیگر هیئات مذهبی یزد و سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد و مدیحه‌سرایی کربلایی محسن محمدی‌پناه برگزار می‌شود.

حضور کاروان سقاهای یزد و پرچم‌گردانیِ پرچم متبرک به حرم امیرالمؤمنین(ع) بین محبان حضرت در مراسم جشن مسجدجامع، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و پخش شربت در خیابان مسجد جامع، اهدای بسته‌های عیدی به کودکان توسط خدام خیمه‌گاه بچه‌های بهشت، دیدار با علما، ذبح قربانی به نیت سلامتی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در روز عید غدیر، تهیه بسته غذایی ویژه نیازمندان و ايتام به نام «تحفه مولا»، گسترده‌شدن سفره احسان و اطعام امیرالمؤمنین(ع) در روز عید غدیر و برگزاری مسابقه از نامه 31 نهج‌البلاغه ویژه نوجوانان، بخشی از برنامه‌های این هیئت برای بزرگداشت ایام شادی‌بخش و سرورآفرین غدیر است.

مسئول روابط عمومی هیئت انصار ولایت در خاتمه ضمن تبریک این ایام باشکوه، از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در این جشن‌ها و برنامه‌ها دعوت کرد.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا