یزدفردا:سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد جزئیات پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی را برای این مرکز در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی این مرکز، دکتر حسین دشتی اظهار نمود: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برای نیمسال‌ اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در گروه‌ فرهنگ و هنر دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان در مقطع کاردانی از ۲۷ مردادماه سال جاری و ثبت‌نام در مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org یا به‌صورت حضوری و با مراجعه به مرکز، به نشانی: یزد، سه‌راه تعاون، ابتدای بلوار امیرکبیر، جنب هنرستان هنرهای زیبای پسران یزد، انجام خواهد شد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد بیان کرد: رشته‌های مقطع کاردانی این مرکز، عبارتند از: روابط عمومی، عکاسی خبری و بازیگری.

وی ادامه داد: روابط عمومی و عکاسی خبری نیز از رشته‌های مقطع کارشناسی این مرکز است.

دکتر دشتی اعطای مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌های حضوری، و امکان پرداخت اقساطی شهریه در طول ترم و ارائه تسهیلات مالی، عدم نیاز به مدرک پیش‌دانشگاهی، را از ویژگی‌های تحصیل در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد ذکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا