یادواره شهید محسن حججی و 54 شهید دهستان بنستان شب گذشته با حضور فرماندار، امام جمعه ، خانواده شهیدمحسن حججی ، رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد ، بخشداران بخش مرکزی و آسفیچ ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایدگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم و بسیجیان وتعدادی از مسئولان بافق و استان ندر دهستان بنستان شهرستان بهاباد برگزارشد.

یزدفردا:فرماندار بهاباد در آئین یادواره شهید حججی و شهدای بنستان بهاباد با بیان اینکه شهدای مدافع حرم یاد شهدای کربلا را در اذهان بشریت زنده کرده اند، گفت: آنها به جهانیان و مستکبران عالم فهماندند کربلا همیشه زنده است.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی جمعه شب در آئین یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی و 54 شهید دهستان بنستان بهاباد اظهارداشت : نحوه اسارت و شهادت شهید محسن حججی، تداعی کننده اسارت اهل بیت(ع) و به شهادت رساندن ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در روز عاشوراست.

فرماندار بهاباد تصریح کرد : آتشی که محسن حججی به جان ما انداخت خاموش نخواهد شد و انتقام از داعشیان پلید فقط آغازی برای نابودی اندیشه وهابیت و حامیان صهیونیستی آنها است.

وی ادامه داد : شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند، تا عزت و آزادی و سربلندی برای میهن اسلامی، انقلاب و اسلام عزیز به ارمغان بیاورند و امروز عزت و امنیت را مدیون این شهدای عزیز هستیم.

فرمانداربهابادتقدیم 156 شهید دوران دفاع مقدس و54 شهید دهستان بنستان را نشانه ولایتمداری و ایمان راسخ مردم این مناطق دانست و گفت: امروز نیز راه شهدای مدافع حرم ادامه دارد و باید هرکس در هر مسئولیتی که هست، با عمل مناسب به وظایف خود راه شهدا را ادامه دهد.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی  با اشاره به اینکه تاثیر شهدا بر زندگی و کشورمان همین همبستگی و اتحاد مردم در کشور است افزود: شهدا دلیل همبستگی بین مردم در کشور هستند .

فرماندار بهاباد با بیان اینکه شهدای مدافع حرم یاد شهدای کربلا را در اذهان بشریت زنده کرده اند، گفت: آنها به جهانیان و مستکبران عالم فهماندند کربلا همیشه زنده است.

این مقام مسئول درادامه با تاکید بر اینکه امنیت و عزت کشور را مدیون شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگذارانی شایسته برای نظام اسلامی باشیم.

درادامه حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد نیز درسخنانی یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهید محسن حججی را گرامی داشت وبرادامه راه شهدا تاکید کرد .

اجرای سرود توسط گروه سرود ولایت بافق ، دکلمه توسط دختر شهید قندهاری ، گفتگو با خانواده شهید محسن حججی ، مداحی توسط محسن محمدی پناه ازدیگر برنامه های این مراسم بود .

شعید مدافع حرم محسن حججی از اعضای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف، از واحدهای سپاه پاسداران، در جریان شبیخون نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) به منطقه‌ تنف در مثلث مرزی بین سوریه، عراق و اردن اسیر و سپس به دست داعش کشته شد.

درآئین یادواره شهید حججی و 54 شهید دهستان بنستان فرماندار، امام جمعه ، خانواده شهیدمحسن حججی ، رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد ، بخشداران بخش مرکزی و آسفیچ ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایدگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم و بسیجیان وتعدادی از مسئولان بافق و استان نیز حضور داشتند .

شهرستان بهاباد دردورن دفاع مقدش 156 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا