در نشستی با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، بخشدار مرکزی و بفروئیه میبد از دهیاران روستای این دو بخش با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، به مناسبت هفته دهیاری‌ها در نشستی با حضور «کمال دهقانی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، «محمود زارع رشکوئیه» مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، «علیرضا ابوالحسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی و «فخرالسادات آقایی» بخشدار بخش بفروئیه میبد از دهیاران روستای این دو بخش با اهدا لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل به عمل آمد.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده و متمرکز شدن آن به‌صورت استانی گفت: این امر سبب افزایش اعتبار دهیاری‌ها شد که نتیجه آن توسعه و رونق روستاهاست.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد نیز در این با توجه به بررسی‌های صورت گرفته عملکرد دهیاری‌های شهرستان میبد را هم در حوزه اشتغال و هم در حوزه عمرانی مثبت ارزیابی کرد و برگزیده شدن طرح دهیاری‌ها گواهی بر این ارزیابی عنوان کرد.

در این نشست همچنین از برگزیدگان طرح دهیاری‌های میبد مرتبط به روستاهای رکن‌آباد و مهرآباد در جشنواره کشوری در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز تقدیر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا