مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با تاکید بر فاصله گرفتن از موازی کاری و تقویت نگاه تعاملی،گفت: با هدف انسجام بخشي و ارتقاء زمينه هاي فعاليت مشترك در حوزه بانوان و خانواده؛ نهادها و دستگاه هاي اجرايي برنامه هاي خود را با رویکرد مشاركتي جهت دهي و اجرایی كنند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،نشست هماهنگي و هم انديشي برگزاري ويژه برنامه هاي دهه كرامت با محوريت روز دختران و ميلاد حضرت معصومه (س) با حضور « فاطمه دانش يزدي» مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي در سالن موحدين برگزار شد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در اين نشست بيان كرد:با توجه به ماموريت هاي سازماني در دستگاه هاي مختلف برنامه هاي متفاوتي به صورت بخشي و موضوعي هدف گذاري و اجرا مي شود كه اين جريان گاهي با اقدامات موازي همراه است.
« فاطمه دانش يزدي» افزود:با هدف انسجام بخشي،همگرايي و تقويت زمينه هاي فعاليت مشترك در حوزه بانوان و خانواده ضروريست نهادها و دستگاه هاي اجرايي برنامه هاي خود در اين زمينه را  با تعامل و رويكرد مشاركتي جهت دهي و اجرايي كنند.
دانش يزدي خاطرنشان كرد: علاوه بر اجراي برنامه هاي متنوع در شهر يزد، نگاه اين حوزه بر سايرشهرستان ها و به ويژه مناطق روستايي متمركز مي شود تا بتوان پوشش موثرتري را به ويژه در موضوعات آموزشي و توانمندسازي بانوان شاهد بود.
وي اظهار داشت:دستگاه هاي اجرايي برنامه هاي خود در مناسبت هاي پيش رو از جمله دهه كرامت،روز دختران،ولادت امام رضا (ع) و روز عفاف و حجاب را به دفتر امور بانوان و خانواده استانداري جهت تجميع و ایجاد پیوند های کاری مشترک ارسال نمایند.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت:لازم است برنامه های در نظر گرفته شده برای مناسبت های پیش رو بر تقویت مشارکت اجتماعی، نشاط خانواده،نشر و الگوسازی سبک زندگی اهل بیت به ویژه سیره رضوی متمرکز شود.
دانش يزدي در پايان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی در شهرستان های مختلف استان تصريح كرد: انتظار می رود نهادها و دستگاه های اجرایی برنامه های خود را بر شهرستان ها و مناطق روستائی متمرکز کنند تا بانوان و خانواده های سراسر استان نیز تحت پوشش قرار گیرند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا