معاون فني، نظارت و بهره برداری اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد، گفت: از احداث تاسيسات منفرد در حريم‌ راه‌ها جلوگيري مي‌شود.

.

 

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد، حامد معتمدي در حاشيه نشستی با روسا و کارشناسان رابط ادارات تابعه شهرستاني راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد با عنوان كارگروه ويژه نظارت در سطح شهرستان‌ها، موضوع نظارت بر مجتمع ها و اماکن خدماتی بین راهی را بسيار حائز اهميت دانست و بر توجه جدي به آن تاكيد كرد.

وي ضمن قدرداني از خدمات رؤسا و كارشناسان ادارات شهرستان‌ها با توجه به در پیش رو بودن سفر های تابستانی بر بازدید مستمر بر اماکن خدماتی بین راهی بویژه مجتمع ها تاکید و بر اجراي موارد مصوب شده در جلسه كارگروه نظارت شهرستان‌ها، تاكيد كرد.

معتمدي خاطرنشان كرد: پيگيري و هماهنگي با فرمانداري شهرستان‌ها به منظور تشكيل كميته فرعي نظارت در سطح شهرستان‌ها یی که تاکنون نسبت به‌تشکیل کمیته مذکور اقدام نکرده اند با عنايت به بند (د) دستورالعمل كميته ويژه نظارت بر اماكن عمومي را از مهمترين مصوبات اين جلسه دانست.

وي از ديگر مسائل مطرح شده در اين كارگروه به پيگيري براي نصب تابلو شكايات مردمي و تماس با سامانه 30000141 سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، پيگيري ابلاغ كارشناسان كميته ويژه نظارت شهرستان‌ها توسط ادارات تابعه و ارائه برنامه زمانبندي بازديد كارگروه شهرستان‌ها توسط كارشناسان ادارات به فرمانداري‌ها اشاره كرد.

معاون فنی، نظارت و بهره برداری خاطرنشان كرد: بر اساس مصوبه اين كارگروه از اين پس از احداث تاسيسات منفرد در حريم راه‌ها همچنين نصب تابلوهايي با عنوان مجتمع خدماتي رفاهي جلوگيري و قلع و قمع تابلوهاي نصب شده با عنوان مذكور توسط اماكن و مستحدثات منفرد پيگيري مي‌شود.

وي ادامه داد: با كارشناسان شهرستان‌ها نيز براي بررسي طرح جامع و تفضيلي نقاط مصوب مجتمع‌ها و ارائه نقاط جديد توسط ادارات تابعه جلسات كارشناسي برگزار خواهد شد.

معتمدي همچنين از پيگيري و راهنمايي سرمایه گذاران مجتمع‌ها براي تبليغات در مجتمع‌ها در عوض ارائه خدمات به آنها خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا