معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد از اختصاص 40 ليتر روغن موتور به حاملان كالاهاي اساسي از مبدا بندر امام خميني (ره) خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد، محمد حاجی صفري در جلسه اي كه در پایانه بار بندر امام خمینی (ره) به منظور برنامه ریزی و پیگیری جهت حمل کالاهای اساسی از مبدا آن بندر به استان یزد و سایر نقاط کشور برگزار شد، اظهار داشت: به منظور تشويق ناوگان حمل و نقل براي اعزام به بندر امام خمینی (ره) و حمل كالاهاي اساسي، به ناوگاني كه داراي دو بارنامه از مبدا آن بندر به استان یزد و یا ساير نقاط كشور باشند، يك جفت لاستيك تعلق مي‌گيرد.

وي خاطرنشان كرد: اين طرح از تاریخ ٢٠ خرداد ماه در يزد اجرايي شده و علاوه بر لاستيك، روغن موتور نيز در اين برنامه‌هاي تشويقي قرار گرفته است.

حاجي صفري عنوان كرد: طرح تشویقی تخصیص روغن خودرو به ناوگان حمل کننده کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) در محل پایانه بار بندر امام در سه گرید مختلف از شرکت بهران آغاز و با نرخ مصوب به رانندگان حائز شرایط تحویل می‌شود.

وي ادامه داد:‎ در همين راستا به رانندگان حمل کننده کالای اساسی از مبدا بندر امام، به ازای هر سه هزار کیلومتر پیمایش، 40 لیتر روغن موتور در قالب گریدهای یاد شده در پایانه بار بندر امام تخصیص می یابد.

حاجي صفري يادآور شد: ‎با اجرای طرح مذکور، نیاز ناوگان حمل کننده کالای اساسی به تامین روغن مورد نیاز از بازار آزاد رفع خواهد شد.

گفتني‌ است؛ نماينده ای از اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان يزد نیز در پایانه بار بندر امام با شماره تماس ٠٩١٣٦٩٩٨٤٢٤ جهت پاسخگويی به سئوالات احتمالي رانندگان مستقر شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا