وزیر دادگستری، وزیر معین استان یزد در حوزه اقتصاد مقاومتی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد، فرماندارمیبد از یک واحد تولیدی موتورسیکلت بخش ندوشن شهرستان میبد بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «سید علیرضا آوایی» وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید به عنوان وزیر معین استان یزد در حوزه اقتصاد مقاومتی به همراه «کمال دهقانی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد و جمعی از مقامات و مدیران استان از یک واحد تولیدی موتورسیکلت روستای محروم نیوک بخش ندوشن شهرستان میبد بازدید کرد.

 آوایی در این بازدید مشکل سامانه مونتاژ واحد تولید موتورسیکلت " تک آور" را بررسی و از نزدیک در جریان چالش‌های پیش روی این واحد تولیدی قرار گرفت.

«حسین فلاح» فرماندارمیبد در حاشیه بازدید وزیر دادگستری گفت: با رفع مشکل این واحد صنعتی زمینه اشتغال حدود 50 نفر در ندوشن فراهم می‌شود.

فلاح افزود: این واحد تولید موتورسیکلت از سال ۹۵، موتورهایی را برای عرضه مونتاژ کرد اما به خاطر مشکلات سیستمی درزمینهٔ فروش با مشکلاتی روبرو شد و با حضور وزیر دادگستری مسائل و مشکلات مرتبط به آن موردبررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله با پیگیری و انجام تغییرات و اجرای آن در کشور شاهد اشتغال‌زایی و رونق چرخه تولید در این منطقه کمتر توسعه‌یافته باشیم.

این برای اولین بار است که یک وزیر کابینه به بخش ندوشن سفر می‌کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا