معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز طرح " با مهر تا مهر " برای تهیه کتاب، نوشت‌افزار و اسباب‌بازی برای کودکان سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره بر ضرورت توجه به نیازهای فرهنگی کودکان این مناطق اظهار داشت : بر همین اساس طرح «با مهر تا مهر» طراحی و فراخوانی از سوی سازمان جوانان هلال احمر اعلام شد ، تا اقلام فرهنگی شامل کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی را برای کودکان و نوجوانان از سوی گروه‌ها و افرادی که پیش از این در کمک‌رسانی به این مناطق فعال بودند تأمین شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: پویش با مهر تا مهر با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن تصویر‌گران، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، باغ کتاب شهرداری تهران، انجمن اسباب‌بازی، انجمن تصویر‌گران، موسسه خانه کتاب، مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد در استان یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

میرحسینی گفت : مردم نیز برای مشارکت در این طرح می توانند کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر را خریداری کنند و در اختیار نیروهای مستقر در کتاب فروشی های مشارکت کنند قرار دهند.

شایان ذکر است طرح مهر تا مهر از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای تهیه و توزیع اقلامی از جمله کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر در مناطق سیل زده برگزار می شود و کتابفروشی های سراسر کشور نیز می توانند با ثبت نام از طریق لینک سایت سازمان جوانان هلال احمر در این طرح مشارکت کنند. در این بخش میزان تخفیفی که به خریدهای مردم برای طرح با مهر تا مهر صورت می گیرد نیز قابل انتخاب است 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا