وزیر دادگستری در جمع کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: در همه تصمیمات و رای های قضایی باید رضایت خدا و آبروی مردم مدنظر قرار گیرد.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز سه شنبه ٢٨ خرداد ماه "‌سیدعلیرضا آوایی" ‌وزیر دادگستری به همراه "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، معاونان استاندار و جمعی از مقامات و مدیران استان ‌از سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد بازدید و با مدیران، ‌قاضیان و کارکنان این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر دادگستری در این دیدار فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم عنوان کرد و گفت: در تمام تصمیمات و رای های قضایی، لازم است رضایت خدا و آبروی مردم را مدنظر قرار دهیم.
"‌سیدعلیرضا آوایی" ادامه داد: نظام ‌و دولت بر حفظ کرامت و حرمت مردم تاکید فراوان دارند و در حال حاضر مردم به شدت نیازمند احترام از سوی مسئولان هستند.
وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید انگیزه و تحرک خوبی برای خدمت به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت بزرگ دانست.
وزیر دادگستری در پایان سخنان خود با تاکید براینکه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدکنندگان در سال رونق تولید است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا