با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و در نشست شورای اداری شهرستان تفت،از تلاش های « سعید پرویزی » قدردانی و « محمدجواد نعمتی» به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت معارفه شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،شورای اداری شهرستان تفت با حضور « احمد ترحمی بهابادی» معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار و همزمان با این شورا تکریم و معارفه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت نیز انجام شد.
 به نقل از روابط عمومی  فرمانداری شهرستان تفت؛ معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه با قدردانی از تلاش های صورت گرفته  بیان کرد:شهرستان تفت دارای پتانسیل و ظرفیت خوبی برای تقویت همگرایی و تعامل است و از ابتدای انقلاب شاهد حضور مردم این شهرستان در صحنه های حساس کشور بوده ایم.
«احمد ترحمی» افزود:بر این اساس باید تلاش اعضای شورای اداری شهرستان تفت در راستای خدمت موثر،همگرایی، تعامل و نزدیکی همه گروه ها و مردم شهر و روستاها برای آبادانی و پیشرفت این منطقه باشد.
ترحمی اظهار داشت: ارتباط مستمر مدیران شهرستان با ائمه جمعه و جماعات لازم به توجه است، زیرا ائمه جمعه در بین مردم  حضور بیشتری دارند و از مشکلات با خبر هستند که این تعامل باعث می شود  گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی نیز به مردم و جامعه منتقل شود.
وی یادآور شد:ارتباط موثر با رسانه ها یکی از معیارهای مهم در ارزیابی مدیران،فرمانداران و بخشداران است بر این اساس که رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند و این ارتباط باعث می شود علاوه بر شناسایی مشکلات، اقدامات انجام شده نیز تبیین گردد.
معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد:در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید ویژه ای به حضور جوانان در تمام صحنه های نظام شده است و شنیدن صدای جوانان می تواند در بهبود فضای کار ،تلاش و تعاملات کارگشا باشد از این رو جوان گرایی مورد توجه مدیران قرار گیرد.
ترحمی افزود:اجرایی شدن بیانیه گام دوم یکی از سیاست های اصلی در معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری است و ضروریست برای اجرایی کردن دستور العمل های ویژه دستگاه های اجرایی در این زمینه بستر سازی کرد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:سلامت،قانونمندی،امنیت و مشارکت حداکثری چهار اولویت اصلی ستاد انتخابات استان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه 1398 است.
وی تلاش برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه را یکی از اهداف مهم دانست و تاکید کرد:امید است با تلاش برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه شاهد حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سایر برنامه های ملی و مردمی باشیم و بر این اعتقادیم با عدم وجود نشاط سیاسی ،رونق تولید و فعالیت های اقتصادی نیز با مشکل روبه رو می شوند.
«احمدترحمی» در پایان توجه به احزاب و سازمان های سیاسی رسمی و شناسامه دار،جوانان و تشکل های سیاسی،اجتماعی و صنفی را مورد تاکید قرار داد و  فعالیت در این حوزه را زمینه ساز ایجاد شور و نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات دانست.
گفتنی است در این جلسه از تلاش های «سعید پرویزی» قدردانی و « محمدجواد نعمتی» به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت معارفه شد.چندی پیش پرویزی از سوی استاندار یزد در جایگاه مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استاندار یزد منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا