مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد با اشاره به ماموریت های محوله به این سازمان در تعیین تکلیف و فروش کالاهای قاچاق، ضبطی و متروکه گفت: رتبه عملکردی اموال تملیکی این استان ارتقاء یافت.

« امیر علی رشیدی « در نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان افزود: سال گذشته از این نظر رتبه بیست و سوم  را در بین استان های کشور داشتیم که با تلاش های صورت گرفته امسال دوم شدیم.

وی روان سازی و شفاف سازی فعالیت ها و تغییر بخش نامه های سازمانی را از جمله عوامل این موفقیت عنوان کرد و گفت:   ارتباط و تعامل سازمان های متولی امور فروش و تعیین تکلیف کالا از جمله دستگاه قضایی، گمرک، تعزیزات حکومتی و نیرو انتظامی و همت و تلاش کارکنان این مجموعه از دیگر عوامل این موفقیت می باشد.

وی با اشاره به رسوب کالاهای قاچاق در انبارهای این سازمان در سال های گذشته گفت: پارسال با همکاری دستگاههای ذی صلاح، بخش زیادی از کالاهای موجود در انبارهای این سازمان تعیین تکلیف و نسبت به فروش آن اقدام شد.

رشیدی با بیان اینکه برخی کالاها در قالب مزایده به فروش رسید، بخشی هم منهدم و یا هم به صاحبان آن مسترد شد گفت:  اموال این سازمان شامل منقول ( انواع کالا ) و غیر منقول ( املاک و مستغلات، زمین ، ساختمان) می باشد که به طور ضبطی دستگاه قضایی، کشفیات قاچاق نیروی انتطامی و متروکه گمرک  طی فرایند قانونی تحویل این سازمان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش قاچاق کالا را پدیده شوم توصیف کرد که موجب فلج شدن اقتصاد کشور، ضربه به تولید داخلی، مختل شدن فضای کسب و کار و گسترش  بیکاری در جامعه می شود.

وی مزایده گری اموال دولت را در حیطه تخصص اموال تملیکی برشمرد و گفت: این سازمان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت است.

مدیر اموال تملیکی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش نقش روابط عمومی ها را در ایجاد تعامل دوسویه میان سازمان و مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: این بخش می توان به عنوان سیاست گذار، نقش راهبردی را در انجام ماموریت های سازمانی ایفاء کند.

وی داشتن تخصصی و دانش بالا را از ویژگی های روابط عمومی برشمرد و گفت: آموزش، داشتن برنامه جامع، آشنایی با مشکلات مردم و ملاحظات سازمانی نیاز یک روابط عمومی است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا