به گزارش یزد فردا امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی مشترک از حضور مردم مهریز در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش یزد فردا امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی مشترک از حضور مردم مهریز در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است و ایشان فرمودند: "روز قدس، یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است".

بی شک رستاخیز شورنگیز و خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می سازد و کاخ آرزوهای خام و دست نایافتنی آنان را در هم فرومی ریزد.

به یاری خداوند امروز بار دیگر شاهد شکست جبهه آمریکایی ، صهیونیستی و سعودی برابر عزم و اراده امت اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف بودیم .

امروز و در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ، مردم همیشه در صحنه مهریز بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین "نه" گفتند و تاکید کردند گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز افزون تا برچیدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس به پیش می‌رود.

اینجانبان از مردم انقلابی و همیشه در صحنه مهریز اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم که با حضور گسترده بار دیگر به صحنه آمدند و با شعارها و فریادهای استکبارستیز خود همچون «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند و بار دیگر «وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی» خود را به رخ استکبار و یاوه‌گویان کشاندند، تقدیر و تشکر می نمائیم.

درود بر شما مردان و زنان قهرمان، حق‌طلب و خداجو که همچنان در این مسیر هوشمندانه و آگاهانه با حضور پرشور و حماسه‌ساز و با مشت‌های گره کرده این جریان افتخار آمیز را همواره زنده و این مشعل را برافراشته نگه داشته‌اید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا