فرماندارمیبد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری‌های استان یزد، گفت: روابط عمومی‌ها با بر عهده داشتن دو رسالت هم باید به‌نوعی چشم و گوش مردم و مسئولین وهم بیان‌کننده کارکردها باشند و فعالیت با این رویه عملکرد و کارکرد و ارتباط دوسویه در حوزه اطلاع‌رسانی ارزشمند و فنی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری‌های استان یزد در سال 98 به میزبانی شهرستان میبد در سال اندیشه فرمانداری برگزار شد.

فرماندارمیبد در این نشست با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها چشم و گوش یک اداره، ارگان و نیز مردم هستند، گفت: آسیب‌شناسی و انتقال تجربیات در نشست‌هایی صورت می‌گیرد که به‌منظور هم‌اندیشی برگزار می‌شود.

حسین فلاح تصریح کرد: ارتباط یک‌سویه به دستگاه و نظام و دولت آسیب می‌رساند و این موضوعی است که در هر کشور جهان سوم، توسعه‌یافته و پیشرفته مصداق پیدا می‌کند.

فلاح یادآور شد: اصل محاسبه در ارتباط با مسائل علوم انسانی و حقوق اجتماعی معنی پیدا می‌کند و آن چیزی است که یک مسئول باید بداند چه وقایعی در اطرافش اتفاق می‌افتد، شما نیز به‌عنوان روابط عمومی باید چنین خصوصیتی را داشته سعی کنید ترویج‌دهنده فرهنگ چاپلوسی نباشید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نگاه واقعی داشتن به امور بهتر عمل کردن مسئولین و بهتر شدن اوضاع شهر و جامعه را به دنبال خواهد داشت، همان‌طور که انعکاس خبرها و فعالیت‌ها نیز اتفاق خوبی است که می‌توان به آن توجه داشت و مردم را به آنچه انجام می‌شود آگاه کرد و نیز ایجاد انگیزه با برجسته کردن فعالیت‌ها و عملکردها بدون سانسور و تحریم جناح و یا قشر خاصی کرد.

فرماندارمیبد در پایان به ظرفیت‌های خوبی که شهرستان در حوزه‌های مختلف صنعت، اشتغال، صنایع‌دستی و... در شهرستان میبد وجود دارد، اشاره کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز هدف از برگزاری اولین نشست سال جاری در شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری‌های استان یزد به میزبانی میبد را تعامل و ارتباط نزدیک‌تر بین اصلی‌ترین دستگاه‌های اطلاع‌رسانی دولت در شهرستان‌ها عنوان کرد.

علی صالحی تصریح کرد: انتظار است در سال 98 با توجه به اتفاق‌هایی که در سطح بین‌المللی روی‌داده و توطئه‌ها دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده‌اند شاهد یک حرکت روبه‌جلو و منسجم‌تر از اقدامات اطلاع‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش فعال‌تر و مؤثرتر حوزه اطلاع‌رسانی داشته باشیم.

صالحی با اشاره به رتبه نخست استان در حوزه وزارت کشور در سال 97 و اظهار امیدواری در تداوم این مسیر، افزود: ان‌شاءالله این نشست گام مؤثری در معرفی بهتر و مؤثرتر پتانسیل و ظرفیت‌های شهرستان میبد در بخش‌های مختلف به شایستگی برای دست یافتن این شهرستان به‌حق اصلی خود در حوزه‌های استانی، ملی و جهانی باشد.

در ادامه این نشست، اعضای شورای هماهنگی روابط‌ عمومی فرمانداری‌های استان از بافت تاریخی، نارین قلعه، موزه زیلو و سفال شهرستان بازدید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا