در روزچهارم شعبان وایام ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به مناسبت این روز ارزشمند از جانبازان سرافراز و گرانقدر اداره کل راه و شهرسازی استان یزد تجلیل شد . به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، با حضور 5 نفر از جانبازان 8 سال دفاع مقدس که با ایثار و از خود گذشتگی از ناموس ، دین وکشور ایران، شجاعانه و خالصانه دفاع کردند و در این عرصه به افتخار جانبازی نایل آمدند قدردانی شد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، با حضور 5 نفر از جانبازان 8 سال دفاع مقدس که با ایثار و از خود گذشتگی از ناموس ، دین وکشور ایران، شجاعانه و خالصانه دفاع کردند و در این عرصه به افتخار جانبازی نایل آمدند قدردانی شد .

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی در این مراسم ضمن ارج نهادن به این عزیزان خاطرنشان کرد جانبازی و ایثار و از خودگذشتگی یک کار ارزشی است ضمن اینکه رضایت خداوند را به همراه دارد ، این آرامش و امنیت فعلی را مدیون رشادتهای این دلاور مردان هستیم .

سید عباس مشکاتی در ادامه این نشست ضمن گوش دادن به خاطرات دوران دفاع مقدس و نحوی جانبازی و ایثارگری این عزیزان، افزود جانبازان سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و همه ما باید قدردان این مدافعان دین و کشور باشیم .

در ادامه با اهداء لوحی  به مناسبت روز جانباز از جانبازان این اداره کل تجلیل شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا