در راستای صیانت از منابع انسانی، اقتصادی و محیط زیستی کشور از طریق پیشگیری و کاهش حوادث، بیماری‌های شغلی و اثرات زیست‌محیطی، در شرکت برق منطقه‌ای یزد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE-MS) ایجاد، استقرار و اجرا شد.

 محمدمهدی آرائی پور معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر افزود: به منظور تحقق مسئولیت‌های قانونی و اجتماعی این شرکت و در راستای صیانت از منابع انسانی، اقتصادی و محیط زیستی کشور از طریق پیشگیری و کاهش حوادث، بیماری‌های شغلی و اثرات زیست‌محیطی، در شرکت برق منطقه‌ای یزد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE-MS) ایجاد، استقرار و اجرا شده است.

علیرضا حاج حسینی کارشناس مسئول مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این خصوص تصریح کرد: پس از ممیزی توسط یکی از معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی گواهینامه دهنده (CB) موفق به ثبت و اخذ گواهینامه دوزبانه سیستم شده‌ایم.

دکتر حاج حسینی گفت: شرکت برق منطقه‌ای یزد برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه استقرار این سیستم به سایر شرکت‌ها آمادگی خود را به شرکت توانیر اعلام کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: محدوده فعالیت توسط این گواهینامه، تامین، انتقال و فروش انرژی الکتریکی به مشتریان و توسعه و اصلاح شبکه‌های انتقال برق در استان یزد است.

کارشناس مسئول مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه‌ای یزد مزایای استقرار سیستم مدیریت  HSEرا نظام‌مند کردن هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و پایش موضوعات HSE بر مبنای مدیریت ریسک و رویکرد پیشگیرانه در این خصوص برشمرد و خواستار همکاری و مشارکت تمامی همکاران در سطوح مختلف سازمانی به منظور اجرای بهینه این سیستم و افزایش اثربخشی آن شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا