به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در راس هیئتی متشکل از دادستان عمومی و انقلاب، شهردار، بخشدار مرکزی، رییس شورای شهرستان و جمعی از روسا و مدیران ادارات مرتبط از محور بافق به باقرآباد بازدید و از نزدیک با حضور در جمع اهالی و ساکنین این مسیردر جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

 فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: محور بافق به باقر آباد که از بین مزارع و کارگاه های شهرستان عبور می کند در چند سال گذشته به  یک مقوله پیچیده تبدیل شده است.

محمد  زاده رحمانی افزود: یک سری از افراد در سالهای گذشته بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز کرده و امرار معاش می کنند که در جای خود محترم و باید به آنها مساعدت شود ولی باید در مسیر قانونی قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از اهالی در این محدوده فاقد پروانه ساخت هستند، تصریح کرد: این مالکین برای دریافت خدمات و زیرساخت آب، برق و گاز و.. به علت فاقد پروانه ساخت بودن مشکل دارند.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متاسفانه ساکنین و گردشگران عبوری از بلوار کشاورز استقبال چندانی نداشتند، یادآور شد: مسیر بافق به باقرآباد از سمت میدان بهارستان یک محور روستایی با عرض شش متر بوده و فاقد استانداردهای لازم می باشد.

فرماندار بافق در ادامه افزود: در این باره جلسه ای با حضور شهردار، بخشدار مرکزی، دادستان عمومی و انقلاب، رییس شورای شهرستان و جمعی از روسای ادارات مرتبط با این حوزه در فرمانداری برگزار شد و موارد ذیل مقرر شد:

- 800 متر ابتدای این محور توسط شهرداری آزادسازی و اجرای بلوار شود.

- از نقطه 800 تا 1500 نیز توسط بخشداری در امسال اجرایی شود و تا پایان سال یک ونیم کیلومتراز این مسیر به بلوار 35 متری تبدیل شود.

زاده رحمانی همچنین افزود: از مالکین و ساکنان این محور تقاضا می شود تا حریم 17.5 متری جاده را رعایت نموده و در جهت تسریع در عملیات اجرایی این مسیر نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ادامه ساخت بلوار از نقطه 1500 متر تا میدان گردشگری در سال های آتی انجام خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا