زاده رحمانی فرماندار بافق از بازدید بیش از 387 هزار نفر از جاذبه های گردشگری بافق در طول ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق با اعلام این خبر گفت: تا پایان روز چهاردهم فروردین سالجاری بیش از 387 هزار نفر از جاذبه ها و اماکن تاریخی، گردشگری، ژئو توریسم، موزه ها و.. بازدید کردند.

محمد زاده رحمانی افزود: آمار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از  23 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به افزایش 49 درصدی آمار اقامت در اقامت گاه های شهرستان تصریح کرد: آمار اقامت مسافران نوروزی امسال در واحد های اقامتی از جمله هتل ها، بوم گردی ها و مدارسی که به این امر اختصاص داده شده بود به بیش از 5 هزار و 860 نفر رسید.

فرماندار بافق عنوان داشت: افزایش آمار در اقامت مسافران حاکی از تجهیز، بروز شدن و تدارکات لازم اقامتگاه های شهرستان جهت میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

زاده رحمانی در ادامه با بیان اینکه بافق با دارا بودن یک اقلیم خاص در نیمه دوم فروردین و اردیبشهت ماه، یک شهرستان منحصر به فردی است، یاد آور شد: از گردشگران سراسر کشور و استان یزد دعوت می شود تا با حضور در شهرستان بافق از دیدن اماکن و جاذبه های بکر این شهرستان لذت ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور گردشگران خارجی در بافق را نیزبرجسته عنوان کرد و افزود: صنعت گردشگری صنعت تفاوت هاست و وجود تفاوت در جاذبه های بکر شهرستان باعث شد تا حضور گردشگران خارجی در بافق نسبت به سالهای گذشته برجسته باشد و تعدادی از آنها برای چندمین بار بافق را مقصد گردشگری خود قرار دهند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا