فرماندارمیبد بابیان اینکه جمعیت مسافرین نوروزی امسال نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است، گفت: برای تأمین امنیت جاده‌ای بیش از 200 نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر، راهداری، پلیس، آتش‌نشانی، شهرداری وامداد خودرو بسیج شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و ایستگاه‌های بین‌راهی شهرستان بازدید کرد.

فرماندارمیبد در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما گفت: با آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی، در شهرستان میبد شاهد حضور کم‌سابقه مسافرین هستیم.

حسین فلاح بابیان اینکه جمعیت مسافرین نوروزی امسال نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است، افزود: برای تأمین امنیت جاده‌ای بیش از 200 نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر، راهداری، پلیس، آتش‌نشانی، شهرداری وامداد خودرو بسیج شده‌اند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به حوادث جاده‌ای در میبد، گفت: خوشبختانه تاکنون به‌غیراز تصادفی که در 28 اسفندماه در شهرستان میبد که آن‌هم جرحی بود، حادثه‌ای را باوجود افزایش حجم مسافرین نوروزی نداشتیم.

فلاح افزود: با برنامه‌ریزی‌های که از سوی مجموعه ستاد هماهنگی خدمات سفر در میبد انجام شد؛ کمترین حادثه را نسبت به سال گذشته داشتیم که نشان‌دهنده تلاش همه عزیزان در بحث مسائل ستاد خدمات سفر هست.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه و ایستگاه‌های مستقر در ورودی‌ها و چند نقطه شهرستان تا هیجدهم فروردین‌ماه برپاست و حمل‌ونقل و ایمنی مسیرها را تأمین می‌کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا