شهردار اشکذر، سال آینده را سالی پرکار برای شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: در سال آینده شهرداری اشکذر برنامه ویژه‌ای برای بازآفرینی شهری دارد.
شهردار اشکذر در جلسه خبری با اصحاب رسانه شهرستان، از زحمات جامعه خبری شهرستان تشکر و قدردانی کرد و افزود: رسانه‌های شهرستان به خوبی بی طرفی خود را در نشر اخبار حفظ کردند.

مهدی جعفری پور با بیان اینکه، در سال که گذشت نه تنها اشکذر بلکه تمام شهرداری های کشور با مشکل مالی مواجه شدند، اظهار داشت: در ابتدای سال ۹۶ قانون توزیع ارزش افزوده از شهرستانی به استانی تغییر پیدا کرد که با این روش ۶۰درصد بودجه شهرداری که از راه ارزش افزوده به دست می آمد،کم شد.
وی ادامه داد: با قانون جدید، بودجه کل شهرستان حدود ۴۰ درصد کم شد که با توجه به این موضوع سال۹۷ ازنظر مالی بر شهرداری اشکذر بسیار سخت گذشت.

شهردار اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های اجرا شده در سال ۹۷ اشاره و تصریح کرد: ساماندهی بلوار دانشگاه، ساخت میدان بزرگ امام خامنه‌ای، ساخت کمربندی، احداث میدان ورودی فیروزآباد با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان، ساخت پارک مهر امام رضا(ع) رضوانشهر با مساحت ۱۵ هزار متر که به امید خدا در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد بخشی از پروژه‌های سال جاری بود.

وی سال آینده را سالی پرکار برای شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: در سال آینده شهرداری اشکذر برنامه ویژه‌ای برای بازآفرینی شهری دارد که در این خصوص در جلسه‌ای که با رئیس سازمان بازآفرینی کشور داشتیم  قول‌هایی را گرفتیم که ان شاالله با تحقق آن‌ها گامی در جهت زیباسازی شهر برمی‌داریم.

جعفری پور ادامه داد: پیاده‌رو و جداره سازی برای محله‌های پشت باغ ،باغستان، توده، فیروزآباد، رضوانشهر و به‌طورکلی تمام مکان‌هایی که در آن بافت تاریخی وجود دارد ازجمله دیگر برنامه‌های شهرداری در سال آینده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا