سلسله نشست های اندیشه ورز با موضوع «اثربخشی فرهنگی و روان شناسی مخاطب» از سوی اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست «اثربخشی فرهنگی و روان شناسی مخاطب» با سخنرانی «محسن فاطمی» روان شناس و استاد دانشگاه از سوی دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد.
شناخت مخاطب، شناخت ابزارهای انتقال پیام، مؤلفه های اثرگذار کلامی، آوایی و دیداری، بسترسازی شناختی، هیجانی و محیطی، تفاوت ذهن استدلال محور و هیجان محور، مدل های نفوذ، اقناع و اثربخشی و پارامترهای مخاطب شناسی از مباحث این نشست بوده است.
گفتنی است «سيد محسن فاطمى»، فوق دكتراى روانشناسى از دانشكاه هاروارد، دريافت كننده جايزه بين الملللى Ellen Langer در حوزه Mindfulness، تدريس در دانشگاه هاروارد، ماساچوست در بُستن، مدرسه عالی روانکاوی در بُستن، دانشگاه وسترن واشنگتن، دانشگاه تورنتو و دانشگاه بریتیش کلمبیا در حوزه های روانشناسی، آموزش و ارتباطات است و
برخی از آثار وی، كتاب روانشناسى حضور از انتشارات Lexington، روانشناسى فيلم انتشارات McMillan & Palgrave
و كتاب فيلم درمانى انتشارات Routledge است.
وی عضو انجمن روان شناسى آمريكا APA، دارندهٔ نزديك به شصت اثر به زبان هاى فارسى و انگليسى و نیزبهره مندی از محضر مرحوم علامه جعفری در حوزه فلسفه و عرفان اسلامی است.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا