​معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد از مديران شهرستاني و دست‌اندركاران اجراي طرح سفرهاي نوروزي خواست تا كمبودها را قبل از آغاز طرح به ستاد اعلام كنند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد، جواد ذاكر در نشست مشترك ادارات راهداري و رؤساي پليس‌راه شهرستان‌هاي استان يزد با اشاره به اينكه طرح سفرهای نوروزي امسال از 25 اسفندماه آغاز مي‌شود و تا 17 فروردين ماه 98 ادامه دارد، اظهار داشت: تلاش ما فراهم سازي مقدمات براي انجام سفري ايمن در تمام محورهاي استان يزد است.

وي با بيان اينكه در سال 97 استان يزد با همه دستگاه‌ها از جمله راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، پليس راه، اورژانس، هلال احمر و ... توانست مقام دوم كشور در كاهش تلفات در سطح جاده‌هاي برون شهري، درون شهري، جاده‌هاي روستايي و ... را كسب كند، افزود: يزد همچنين مقام اول در زمينه كاهش تلفات در جاده‌هاي برون شهري را نيز به خود اختصاص داده است.

ذاكر ادامه داد: اميدواريم در زمان اجراي طرح نوروزي نيز بتوانيم اين وضعيت را حفظ كنيم و با توجه به افزايش حجم سفرها، روند كاهش تلفات جاده‌اي همچنان حفظ شود.

معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد بيان كرد: بهترين افرادي كه شناخت كافي به حوزه‌هاي شهرستاني دارند، مديران راهداري و حمل و نقل جاده اي همچنين فرماندهان پليس راه نسبت به محورها هستند و انتظار مي رود اين مديران نقايص و كمبودها را قبل از آغاز اجراي طرح به ستاد در مركز استان اطلاع رساني كنند.

وي افزود: تلاش ما نيز سركشي از تمام حوزه ها در شهرستان‌هاي مختلف استان يزد قبل از اجراي طرح سفرهاي نوروزي است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا