در حاشیه مراسم افتتاح استخر سرپوشیده خورشید میبد استاندار یزد از فرماندار شهرستان به‌پاس تلاش‌های ارزشمند و مؤثر در نظارت و کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان با اهدا لوح تقدیر تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عصر روز سه‌شنبه هفتم اسفندماه در حاشیه مراسم افتتاح استخر سرپوشیده خورشید میبد "محمدعلی طالبی" استاندار یزد از "حسین فلاح" فرماندار شهرستان به‌پاس تلاش‌های ارزشمند و مؤثر در نظارت و کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان بخصوص استخر سرپوشیده خورشید میبد با اهدا لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل نمود.

در قسمتی از لوح اهدایی "محمدعلی طالبی" خطاب به "حسین فلاح" آمده است: برخود لازم می دانم از اهتمام و تلاش‌های ارزشمند و مؤثر در نظارت و کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان بخصوص استخر سرپوشیده خورشید میبد تقدیر و تشکر نمایم.

فرماندارمیبد در این مراسم گفت: بهره‌برداری از این پروژه با توجه به وجود تنها یک استخر در شهرستان که مربوط به سه دهه قبل است، یکی از آرزوهای دیرینه مردم میبد بود که جامه عمل بر این خواسته پوشانده شد.
حسین فلاح افزود: ورزشکاران شهرستان انگیزه زیادی برای فعالیت و نشاط اجتماعی دارند اما در این میان کمبود زیرساخت‌های مناسب حلقه مفقوده بسترسازی برای رونق هرچه بیشتر ورزش در این شهرستان بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا