یزدفردا "صبح چهارشنبه  در شورای شهر یزد شاهد برخورد هایی  بودیم که  کاش  نبودیم:

 سید هاشم پاکنژاد که همیشه در شورا  تنها به قانون پایبند بوده و بیشتر از دیگران  طرفدار مردم بوده است او بارها برخلاف انتظار   رای های منطقی و اصولی خود را به صندوق ریخته است .
او در عین شجاعت  که در استعفاء جمالی نژاد شاهدش بودیم که رسما اعلام کرد من به استعفای شما رای نمی دهم  بسیار مظلوم واقع شده است  و در هیچ کجا به فکر نام و نان خود نبوده است .
او فرزند شهید دکتر پاک نژاد است که شعرش  را اکثر یزدی ها  حفظ هستند :
 ما بر خلاف رسم جهان هر که بد کند
نیکی کنیم آنقدرش تا خجل شود
داریم فطرتی که گمان پلید را
راهی نداده ایم که وارد به دل شود
هر کس ز قید غم دل آزرده ای رهاند
بر لوح دهر نام بزرگش سجل شود؛

در این رابطه در گفتگوی کوتاهی شرح ما وقع را سئوال کردیم که در ادامه می توانید ببنید :
وی در گفتگو با یزدفردا :برخلاف  اعلام رییس شورا در کنفرانس خبری  صبح جمعه که حتی اجازه حضور و دفاع به ما ندادند  فرمانداری تعرفه عوارض را تایید نکرده است  هرچند که فرمانداري ايراداتي كه از مصوبه افزایش تعرفه عوارض شهری گرفته است خيلي مهم و اساسي نيست و متاسفانه هيچ توجهي به ايراداتي كه ما گرفته ايم نشده است.
در جلسه صبح امروز در خصوص ايرادات مصوبه تعرفه و عواض شهري در حال صحبت كردن بودم كه صحبت بنده را قطع كردند و اجازه صحبت به من داده نشد وقتي اجازه صحبت داده نمي شود دليلي براي حضور در جلسه وجود ندارد.
حتي با حضور مخالفين اين مصوبه در هيئت تطبيق فرمانداري به شدت مخالفت كردند و  خانم عامری  در کمیته تطبیق اجازه ندادند که  از ما دعوت شود گفتند حق نداريد در اين جلسه شركت كنيد و در جلسه امروز نيز به من تذكر دادند كه حق ندارم در مورد آن صحبت كنم!
برخي از اعضاي شورا در همه تريبون‌ها به گونه اي صحبت مي كنند و عملكرد خود را توجيه مي كنند و مي گويند ما در هر جا و مكاني و در هر زماني با هر لحني انتقاد پذيريم. اين صحبت ها در حالي است كه بدون حضور حتي يكي از مخالفين كنفرانس خبري برگزار مي كنند
شنیده ام که قرار است به خاطر ترک شورا می خواهند درخواست لغو عضویتم را بدهند  استقبال می کنم  و لحظه شماری که این مسئولینت از روی شانه هایم برداشته شود .
https://t.me/yazdtest/1792

یزدفردا  با دیگر اعضای حاضر  در شورا هم گفتگو و منتشر می کند /دکتر عباسی -سرکار خانم عامری /سرکار خانم جورابی /و مهندس سفید رییس شورا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا