"علی اصغر مونسان" رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور چهارشنبه بیست و چهارم بهمن ماه 97 از غرفه استان یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور در دومین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور در سالن 44  از غرفه استان یزد بازدید و با غرفه ‌داران و فعالان حوزه گردشگری این استان گفتگو کرد.

لازم به ذکر است: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان یزد نیز در جریان بازدید دکتر مونسان از غرفه استان یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به تشریح فعالیت ها و ظرفیت های  این استان در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی پرداخت.

 شایان ذکر است:  مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی و کشوری در این بازدید دکتر مونسان را همراهی نمودند.

گفتنی است: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با هدف معرفی ظرفیت ‌ها و برنامه‌های نوروزی کل استان‌ ها و سایر توانمندی ‌های کشور در حوزه گردشگری از بیست و سوم بهمن ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا بیست و ششم بهمن ماه سالجاری ادامه خواهد داشت و استان یزد در سالن شماره 44 این نمایشگاه با برپایی غرفه هایی؛ ظرفیت ها، پتانسئل ها و توانمندی های خود را در حوزه گردشگری به نمایش گذاشته است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا