با حضور "‌رضا رحمانی" ‌وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت و "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد طرح توسعه واحد تولید کاغذ کار کسری در شهرک صنعتی یزد افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌صبح پنج شنبه ٢٥ بهمن ماه با حضور "‌رضا رحمانی" ‌وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت دولت تدبیر و امید، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد،‌ "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ‌"سیدابوالفضل موسوی" ‌نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، "‌عباس حیدری" ‌مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استان طرح توسعه واحد تولید کاغذ کار کسری در شهرک صنعتی یزد افتتاح شد. در قالب این طرح ‌توسعه، سالانه 85 هزار تن کاغذ سلوپینگ تولید می شود.
این کارخانه، ظرفیت تولید سالانه 6 هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر قهوه ای، 12 هزار کرافت برای کیسه های با ظرفیت زیاد و 55 هزار تن کاغذ و فلوتینگ از کاغذ باطله را دارد.
مساحت این مجموعه 72 هزار و 728 مترمربع و زیربنای 32 هزار و 365 مترمربع است و طرح مورد اشاره با سرمایه گذاری پنج هزار و 130 میلیارد ریال شامل 940 میلیارد سرمایه گذاری ریالی و 99 هزار و 800 یورو سرمایه گذاری ارزی اجرا شده و برای 339 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
گفتنی است وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در سفری یک روزه به منظور بهره برداری از چند طرح تولیدی و صنعتی و شرکت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد به این استان سفر کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا