در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نشستی در راستای بررسی اهداف و برنامه های مثلث طلایی گردشگری با حضور جمعی از مسئولین میراث فرهنگی سه استان یزد، فارس و اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ در اولین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران مدیر کل و سرپرست معاونت گردشگری  میراث فرهنگی یزد با اعضاء مثلث طلایی گردشگری ایران دیدار کردند.

در این نشست که در غرفه استان اصفهان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان و معاون گردشگری استان فارس برگزار شد رئیس بخش گردشگری وزارت امور خارجه و مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان نیز حضور داشتند.

طی این جلسه مذاکرات جهت انجام توافق برای همکاری بین استان ‌های مثلث طلایی و وزارت امور خارجه انجام شد و مقرر شد تا استانها برنامه ها و درخواست ‌های خود را به وزارت امور خارجه اعلام نمایند.

در ادامه این جلسه "سید مصطفی فاطمی" مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: با توجه به سهم گسترده کشور چین در بازار جهانی گردشگری، برنامه ریزی هایی جهت تمرکز بر روی بازار هدف این کشور خواهیم داشت و سعی داریم تا با تعامل بیشتر با این کشور بتوانیم زمینه معرفی استان و شهر جهانی یزد را در میان مقاصد گردشگری بیش ‌از پیش فراهم کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا