«محمدعلی طالبی» در جلسه هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد:تبدیل یزد به قطب سلامت و توسعه گردشگری این حوزه با تکیه بر منابع انسانی و سرمایه های اجتماعی امکان پذیر می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عالی ترین مقام اجرایی استان در جلسه هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی یزد،رویکرد  پیش روی استان را  اتکا به سرمایه های انسانی، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه گردشگری مطرح  و گفت:دانشگاه علوم پزشکی می تواند با نقش آفرینی موثر در این عرصه، سهم بیشتری از توسعه استان را به دوش گیرد.
طالبی افزود: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با تکیه بر توانمندی های شاخص این حوزه  برای تبدیل شدن یزد به قطب سلامت کشور و توسعه گردشگری این حوزه با هدف ارائه خدمات درمانی به گردشگران و بیماران از سایر مناطق دنیا کمک کند.
وی بیان کرد:ساماندهی مطب‌های پزشکی ، ارایه خدمات ارزان و با کیفیت به شهروندان استان نیز نیازمند توجه ویژه و  بسترسازی مناسب است که همراهی  بخش های مختلف دانشگاه را می طلبد.
استاندار یزد با اشاره به توانمندی های استان در حوزه درمان و سلامت اظهار داشت:نباید به جایگاه خود در مقایسه با سایر استان‌ها بسنده کنیم بلکه جایگاه استان یزد در بحث سلامت باید با منابع انسانی، سرمایه اجتماعی و انتظارات موجود مردم مقایسه شود.
گفتنی است در این جلسه از خانواده مرحوم دکتر «سیدتقی نوربخش» عضو سابق هیات امنا و مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی کشور نیز تجلیل شد.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا