با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مشکلات خط لوله انتقال گاز به دهستان شیرکوه شهرستان تفت بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "محمود زارع رشکوئیه" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، "علی علیخانی" مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، "علی‌اکبر میدان شاهی" مدیرعامل شرکت گاز استان ، "سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز، "محمد محامدی" فرماندار تفت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از مسیر انتقال خط لوله گاز به دهستان میانکوه مهریز و دهستان شیرکوه تفت بازدید به عمل آمد.
در این بازدید ابتدا از مسیر انتقال خط لوله گاز به دهستان میانکوه شهرستان مهریز بازدید صورت گرفت و سپس با حضور در دهستان شیرکوه شهرستان تفت این بازدید ادامه یافت.
"محمد محامدی" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در مسیر خط انتقال لوله گاز به دهستان شیرکوه تفت وجود دارد این بازدید هماهنگ شد تا با بررسی مشکلات از نزدیک، جهت رفع آن تصمیمات لازم اتخاذ شود.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته خط لوله انتقال گاز به دهستان شیرکوه هم‌زمان با دهستان میانکوه مهریز در حال اجرا است و امیدوارم زودتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته مردم دهستان شیرکوه تفت از این نعمت بهره‌مند گردند.
لازم به ذکر است با اتمام پروژه گازرسانی مردم تمامی روستاهای دهستان شیرکوه شهرستان تفت نیز  از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا