فرماندار بهاباد گفت: با همکاری بسیجیان قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد جشنواره خدمت رسانی به مناطق محروم این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ روز شنبه 15دیماه97 جلسه ای با حضور فرماندار بهاباد، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد، مسئول کارگروه سلامت این قرارگاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و بخشدار آسفیچ در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بهاباد در این جلسه برای اجرای پروژه های جدید بر اولویت قرار دادن طرح های مربوط به آب و مسائل فرهنگی تأکید نمود و گفت: پس از انقلاب در بسیاری از مناطق کارهای جدی در حوزه های عمرانی صورت و امروز بسیاری از پروژه های اجرایی در حوزه های آب، برق، گاز، راه و منابع طبیعی در شهرستان در حال انجام است.
"محمدمهدی خانی زاده" افزود: خدمت رسانی به روستاها باید در بین دستگاه ها هم افزایی شود تا خدمات در حوزه های عمرانی و آبادانی پراکنده و جزیره ای انجام نشود که در این رابطه قرار شد طرح های این قرارگاه با هماهنگی فرمانداری اجرایی شود.
رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد در این جلسه به ارائه اقدامات انجام شده در شهرستان بهاباد پرداخت و گفت: بهسازی و محوطه سازی مدارس، همکاری در احداث خانه عالم، مرمت و احیاء قنوات، استخر ذخیره آب و احداث کانال های سیمانی در مسیر قنات ها و جوی های انتقال آب از برخی طرح های اجرا شده می باشد.
"مهدی دهقان" افزود: یکی از وظایف قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای تحقق فرمان‌ رهبری در سازندگی، عمران، آبادانی، خدمات‌رسانی، محرومیت‌ زدایی آن هم در مناطق دور افتاده و محروم برای برقراری امنیت پایدار مردم است.
در این جلسه در ارتباط با اجرای طرح های جدید این قرارگاه در دیگر روستاهای بخش آسفیچ از جمله وحدت آباد، ده جمال و کمکوئیه، تکمیل طرح های نیمه تمام و برگزاری جشنواره خدمت رسانی به مناطق محروم بهاباد بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.
این قرارگاه در سپاه الغدیر یزد تشکیل شده است و بسیجیان امور اشتغال‌، پیشرفت، فرهنگ، سلامت و زیرساخت های مورد نیاز را از طریق توانمندسازی، رشد و ارتقای ظرفیت های طبیعی و مردمی و همکاری دستگاههای شهرستان دنبال می کنند.
گفتنی است جشنواره خدمت رسانی به مناطق محروم بهاباد قرار است در نیمه اول بهمن ماه سالجاری در بخش آسفیچ برگزار شود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا