امضای تفاهم نامه احداث بیمارستان 100 تختخوابی پنجم اردیبهشت طبس

به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس؛ تفاهم نامه احداث بیمارستان 100 تختخوابی پنجم اردیبهشت طبس با حضور سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، محمد دهقانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند، وحید رضا گازرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس به امضا رسید.
 

طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان:

 بیمارستان دوم طبس با اعتبار هزار میلیارد ریال احداث می شود/اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان رخ داده است.
 سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در  جلسه امضا تفاهم نامه احداث بیمارستان دوم طبس با حضور دکتر محمد دهقانی فیروز آبادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند گفت: هزینه ساخت بیمارستان پنجم اردیبهشت با همکاری شرکت زغال سنگ پروده و تجهیز آن توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می پذیرد که بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این بیمارستان هزینه خواهد شد.

طلائی مقدم خاطر نشان کرد : با بررسی مسائل مختلف در زمینه بهداشت و درمان و مشاهده تغییراتی  که در این حوزه ایجاد شده است  شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان هستیم و رویکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند به طبس قابل تقدیر است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر این که بیشترین آمار تصادفات و بیشترین ارائه خدمات اورژانس هوایی در استان در شهرستان طبس است گفت: توزیع عادلانه خدمات به شهرستان ها بایست براساس پتانسیل و نیاز آن ها صورت گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: طبس از جهت اینکه در پنج راه مواصلاتی قرار دارد و با وجود ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و گردشگری، نیاز به توجه بیشتری دارد.


بیمارستان پنجم اردیبهشت طبس در زمینی به مساحت سه و نیم هکتار احداث می شود.

هزینه ساخت بیمارستان پنجم اردیبهشت با همکاری شرکت زغال سنگ پروده و تجهیز آن توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است برای ساخت و تجهیز این بیمارستان بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا