فرماندار بهاباد در کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهاباد با تأکید بر تذکر و برخورد محترمانه با متخلفان گفت: کنترل بازار شهرستان نیازمند نظارت، بازرسی و اراده جدی نهادهای نظارتی است که باید طبق قانون و نه فراتر از آن انجام شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور اعضای این کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

عدم درج قیمت کالا، گرانفروشی، نظارت و بازرسی از اصناف بهاباد توسط نهادهای نظارتی و بررسی مشکلات اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود و تصمیماتی اتخاذ گردید.

فرماندار بهاباد در این جلسه با ابراز نارضایتی از وضعیت نظارت بر اصناف شهرستان گفت: برای کسی که مسئولیتی قبول می کند هیچ گونه دلیل قابل توجیهی در کوتاهی خدمت به مردم پذیرفته نیست.

"محمدمهدی خانی زاده" خواستار انجام بازرسی های مستمر از اصناف شهرستان به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و افزایش رضایتمندی مردم از بازار شهرستان شد و گفت: نظارت و باررسی از جمله اقداماتی است که هم مبتنی بر قوانین است و هم حق الناس محقق می شود.

وی در این رابطه با تأکید بر تذکر و برخورد محترمانه با متخلفان گفت: کنترل بازار شهرستان نیازمند نظارت، بازرسی و اراده جدی نهادهای نظارتی است که باید طبق قانون و نه فراتر از آن انجام شود.

انجام بازرسی های مشترک از اصناف شهرستان به صورت مستمر و سرزده با حضور بازرسان با تجربه استان و اطلاع رسانی در خصوص لیبل گذاری رنگی برای گوشت قرمز به مردم از برخی مصوبات جلسه بود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا