مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر تنها ارگانی است که داوطلب محور می‌باشد و داوطلبان بر کلیه فعالیت‌هایی که در این جمعیت انجام می‌شود نظارت دارند.

حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در همایش گرامیداشت خیرین و خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر تنها ارگانی است که داوطلب محور می‌باشد و داوطلبان بر کلیه فعالیت‌هایی که در این جمعیت انجام می‌شود نظارت دارند و داوطلبان بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کنند.

حرازی زاده جمعیت هلال احمر را تنها نهاد داوطلب محوری دانست که تمام ساختارش بر اساس فعالیت‌های داوطلبانه است.

وی افزود: همه‌ی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بشر دوستانه و در راه حفظ کرامت انسانی و همچنین یک کار داوطلبانه و جهادی است.

حرازی زاده اظهارداشت: در سازمانی فعالیت می‌کنیم که برای جان انسان‌ها ارزش و بها قائل بوده و باید سعی کنیم این فرهنگ را نهادینه کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: وظیفه داوطلبان هلال احمر این است که فعالیت‌های بشر دوستانه این سازمان را به همگان معرفی کنند تا بتوانیم اعضای بیشتری جذب کرده و مشارکت بهتری در جامعه‌ی امروز داشته باشیم.

حرازی زاده از داوطلبان خواست که مروج اشاعه فرهنگ کرامت انسانی و فعالیت‌های بشردوستانه در جامعه باشند

محسن حرازی زاده با اشاره به حضور داوطلبان هلال احمر در طرح‌های مختلف از جمله کاروان‌های سلامت عنوان کرد: داوطلبان هلال احمر استان یزد در قالب این طرح به نقاط محروم کشور سفر کردند و خدمات مختلف پزشکی و بهداشتی به مردم این مناطق ارائه دادند.

وی از داوطلبان هلال احمر به عنوان آبروی جمعیت هلال احمر یاد کرد و افزود: مشارکت داوطلبانه و بشردوستانه این افراد مایه افتخار و مباهات هلال احمر و قابل تقدیر و تحسین است.

در این مراسم از کارت‌های نمادین عضویت داوطلبانه هلال احمر برای سرپرست استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد رونمایی شد.

اجرای نمایش،گروه موسیقی سنتی، پخش کلیپ و تجلیل از پزشکان داوطلب ،داوطلبان برتر،خیرین و خبرنگاران داوطلب از جمله برنامه‌های این همایش بود.

                                            

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا