مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: هیچ دستگاه دولتی حاضر نیست نیروی بازنشسته را مامور به خدمت کند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: هیچ دستگاه دولتی حاضر نیست نیروی بازنشسته را مامور به خدمت کند.

علی اکبر رحیمی دقایقی قبل در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ” بافق فردا” در پاسخ به اینکه شنیده شده است سه شنبه هفته گذشته در جلسه با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور پیرامون حکم برکناری جنابعالی از موضوع مطلع شده اید و فایل صوتی از محمد جواد عسکری در رابطه با علت عزل شما در فضایی مجازی منتشر شده است نظرتان چیست اظهار داشت: موفق نشدم فایل صوتی را گوش دهم پس اظهار نظری هم نمی کنم.

وی افزود: تا تاریخ ۹۷/۱۲/۱ مامور به خدمت در صندوق بازنشستگی فولاد کشور شدم.

رحیمی با بیان اینکه تاریخ نامه ماموریتم در مهرماه سال ۹۷ صادر شده است عنوان کرد:در تاریخ ۹۷/۱۲/۱ سی سال خدمتم با احتساب یکسال سابقه جبهه به اتمام می رسد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ادامه داد:تمایلی به بحث چالشی ندارم منافع شهر و شرکت از اهمیت بالایی برایم برخوردار است.
فعلا ترجیح می دهم روی خیلی از مسائل سکوت کنم.

وی در پاسخ به اینکه چرا عسکری چنین تصمیمی گرفت گفت: از خودشان سوال کنید همانطور که با من تماس گرفتید با ایشان هم تماس بگیرید و سوال کنید.

رحیمی با بیان اینکه امیدوارم مدیرعاملان بافقی و بومی از شرکت سنگ آهن برای توسعه شرکت و شهر تلاش کنند تصریح کرد:زمانی که خانواده ها برای درخواست کار به من مراجعه می کردند تاسف فرزندان بیکار دیارم را می خوردم.

وی افزود: دستم برای بکارگیری نیرو خالی و ظرفیت سنگ آهن بیش از این نبود .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق بیان کرد: برایم بسیار درد آور بود که فرزندان بافقی( مهندسین) با بهترین تحصیلات در دانشگاهها برتر کشور از بیکاری رنج می برند.

وی گفت:کارهایی آغاز شد امیدوارم مدیران بومی و بافقی اهداف مرا دنبال کنند .

رحیمی با اشاره به اینکه مدیران بومی لایق در شرکت سنگ آهن زیاد هستند متذکر شد:پیشرفت طرح های جوار معدنی در مرحله خوبی است آرزویم بهره برداری از آنها است.

رحیمی تصریح کرد:عسکری فردی دلسوز است.
کار کرد.
اما دلیل عزلم را نمی دانم.
اظهار نظر و پیش داوری در این زمینه نمی کنم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا