یازدهمین جلسه کارگروه توسعه شهرستان بهاباد با حضور نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهاباد، بخشدار آسفیچ، سرپرست بخشداری مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ یازدهمین جلسه کارگروه توسعه شهرستان بهاباد با حضور نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهاباد، بخشدار آسفیچ، سرپرست بخشداری مرکزی،  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد با تأکید بر به نتیجه رسیدن مصوبات جلسات گفت: هدف از برگزاری این جلسات رفع مشکلات است و در صورتی که مصوبات پیگیری نشود، تصویب مصوبات جدید هم فایده ای نخواهد داشت.

"محمدمهدی خانی زاده" تصریح کرد: تاکنون این کارگروه در شهرستان بهاباد نتایج خوبی به همراه داشته است و لذا می طلبد برخی از مصوبات جلسات قبل که نتیجه رضایت بخشی نداشته است به طور جدی پیگیر شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.  

در ادامه مصوبات جلسات قبلی این کارگروه مطرح و مسئول پیگیری هر کدام از مصوبات گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمود.

گفتنی است مسائل و مشکلاتی در زمینه های احداث جاده بهاباد ـ دربند، تأمین آب مورد نیاز مجتمع گندله سازی، طرح آبرسانی به روستاها، شبکه برق آسفیچ و ایجاد شهرک صنعتی، راه اندازی بازارچه محلی در بهاباد، پیگیری و انجام مکاتبات لازم توسط نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تسریع در احداث جاده بهاباد ـ دربند از برخی مباحث مطرح شده بود.

در این جلسه مقرر شد مصوبات جلسات گذشته جمع بندی و در جلسه بعد ارائه شود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا