یزدفردا:رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور (سردار جلالی )و هیات همراه در مراسم رونمایی از محصول  ضدباج افزار بومی (رنسام پاد) و نرم افزار بومی مدیریت امنیت اطلاعات ISMS (اینفوپاد ) در نمایشکاه امنیت سایبری حضوریافت .

پنجمین نمایشگاه صنعت بومی پدافند سایبری صبح دیروز  (یکشنبه) با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گشایش یافت این نمایشگاه به مدت 3 روز در سالن های 12 تا 15 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.


در این دوره از نمایشگاه جدیدترین محصولات بومی در حوزه‌های فناوری‌های نوین سایبری، امنیت اطلاعات، بانکداری الکترونیک، سامانه های کنترل صنعتی، حفاظت الکترونیک و الکترومغناطیس عرضه شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و همراهی با شرکت‌های فناوری در حوزه امنیت سایبر است و پیش بینی می شود که از این نمایشگاه استقبال خوبی به عمل آید.

گفتنی است، امروزه با نگاه به جنگ‌های اخیر در دنیا، تلفیقی از جنگ‌های نظامی و سایبری مشاهده می‌شود به طوری که جنگ سایبری به عنوان شروع یک حمله ترکیبی و یا مکمل جنگ در حوزه های دیگر در راهبردهای کشورهای دارای قدرت سایبری به خوبی مشاهده می‌شود. از این رو نگاه متفاوت به جنگ‌های پیش‌رو با رویکرد جدید برای دفاع سایبری اجتناب ناپذیر است.

سازمان پدافند غیر عامل کشور بر اساس ماموریت های محوله از سوی مقام معظم رهبری در اساسنامه مصوب خود، با هدایت و راهبری شرکت‌های دانش بنیان، فناور و تولید کنندگان گام های بلندی در جهت مصون سازی زیر ساخت های کشور برداشته است










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا