محمدرضا امیرخانی از هنرمندان و بازیگران برجسته استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد از جشنواره رضوی گفت و اظهار داشت: سه کار از هنرمندان یزدی دیدم که کارهای خوبی بودند.

وی درباره موضوعات و مضمون‌‌ فیلم‌های مشاهده کرده گفت: فیلم ساکنین طبقه آخر ساخته امیر جلالی با موضوعی روز و خانه عروسک ساخته محمدرضا بحری، از لحاظ ساختاری خوب بودند اما نمی‌توانم بگویم تطبیق موضوعی کامل دارند ولی شنیده‌ام بخش آزاد در جشنواره وجود دارد.

امیرخانی وجود جشنواره رضوی در استان یزد را باعث به تکاپو افتادن جوانان هنرمند دانست و گفت: جشنواره کشوری در هر استانی باشد سطح کیفی آن استان دچار جنبش می‌شود.

وی رشد کیفی و کمی فیلم‌سازی استان را مثبت ارزیابی نکرد ولی تکاپوی به وجود آمده در استان را رو به بالا ارزیابی کرد و افزود: همین که جوانان به تلاش برای حرکت می‌افتند خوب است.

این هنرمند استان که مزیت وجود جشنواره رضوی را در حد به جنبش افتادن جوانان دانست از وجود برخی اقدامات که انجام نشده گفت و اظهار داشت: جشنواره می‌توانست بولتن اختصاصی به خود را داشته باشد و از لحاظ رسانه‌ای و تبلیغاتی هم می‌توانست پر رنگ‌تر باشد.

وی بررسی آماری در شش سال گذشته را برای ارزیابی سطح کیفی و کمی فیلم‌سازی استان را واجب دانست و از مسئولان این مورد را مطالبه کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا