طی‌حکمی از سوی مدیر کل هسته گزینش جمعیت هلال احمر کشور محمد حسین زارع بیدکی به عنوان مسئول جدید گزینش در هلال احمریزد منصوب شد.

با حضور مدیرکل هسته مرکزی گزینش، مراسم تودیع و معارفه مسئول گزینش  هلال احمر استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محبوبه احمدی مدیر کل گزینش جمعیت هلال احمر کشور نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم جمعیت هلال احمر در جامعه گفت: هر یک از ما در هر پست و جایگاهی باید در وهله ی نخست نقش یک امدادگر فعال و ایثارگر را ایفا کنیم و تمامی افراد بایستی به موارد و مسائل امدادی آگاهی و تسلط داشته باشند.

احمدی با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری در انتخاب مدیران، برنامه ریز و صاحب نظر بودن را دو شاخص مهم انتخاب مدیران عنوان کرد و افزود: آموزش مدیران در همه رسته ها امری ضروری است.

مدیر کل هسته مرکزی گزینش جمعیت هلال احمر با قرائت بندهایی از قوانین و مقررات گزینش٬ جایگاه گزینش را بسیار حساس و سخت توصیف کرد و افزود: عرصه گزینش عرصه مواجهه اصل دین و دینداری است.

دکتر محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیزدرآیین تکریم و معارفه مسوول گزینش این جمعیت با تاکید بر نقش مهم و حساس گزینش در سلامت نیروی انسانی خاطر نشان کرد: حفظ کرامت انسانی کارکنان با رعایت اصول و مواضع از موارد مورد انتظار واحد گزینش است که پیش از این نیز به آن توجه ویژه شده است.

حرازی زاده با قدردانی از عملکرد سلمان والیان مسئول سابق گزینش وی را فردی خدمتگزار و پرتلاش دانست و گفت: مسئول جدید این واحد نیز فردی دیندار است که انشالله با استفاده از تجربیات همکاران در راه  خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اجرای قانون گزینش کشور و انتخاب افراد اصلح و متعهد موفق و موید باشند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در بخش دیگری از سخنانش موضع گیری مدبرانه مدیر کل گزینش جمعیت هلال احمر کشور را قابل تحسین برشمرد و یادآور شد: وی ضمن عقب نشینی نکردن از مواضع گزینش همواره کرامت انسانی کارکنان را حفظ کرده است.

در پایان مراسم با اهدای لوح   از زحمات برادر سلمان والیان مسئول سابق گزینش تقدیر ، حکم انتصاب آقای محمد حسین زارع بیدکی به وی اهدا شد.

                                                         

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا