سری جدید خندوانه پخش می شود

  پرینت
شناسه خبر : 147372 | تاریخ انتشار : 15 Aban 1397 - 18:46 | 9547 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
با آغاز ماه ربیع الاول، شبکه نسیم سری جدید «خندوانه» و «کودک شو» را روی آنتن می‌برد.

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد. این برنامه به برترین لبخند، تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم می‌کند و میهمانان برنامه معمولاً ۱۵ثانیه به دوربین لبخند می‌زنند
 
 پس از اتمام ماه صفر و فرارسیدن ماه ربیع‌الاول  برنامه های جدید شبکه نسیم به روی آنتن خواهند رفت. فصل جدید برنامه «خندوانه» و همچنین فصل جدید «کودک شو» از جمله برنامه‌های این شبکه است.

فصل جدید «خندوانه» روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳، به روی آنتن خواهد رفت. با شروع برنامه «خندوانه» برنامه «قاچ» هم تولید خواهد شد. بخش فستیوال تئاتر نیز  به سری جدید برنامه اضافه شده است که در آن قرار است تئاترهای کمدی به مخاطبان نشان داده شود.

فصل سوم «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی نیز  با آسیب‌شناسی فصل‌های ۱ و ۲  و همچین تغییرات در تیم کارگردانی و بازی‌ها، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

گفتنی است؛ بیست و پنجم آبان ماه، برنامه حراج موزه دورهمی با اجرای مهران مدیری نیز روی آنتن شبکه نسیم می رود.

مجموعه «شرایط خاص» هم بعد از پایان سریال «حوالی پاییز» بعد از مدت‌ها به کنداکتور شبکه سوم سیما می‌رسد. چرا که کارگردان این مجموعه تلویزیونی چندی پیش گفته بود که تدوین نهایی کار به سرانجام رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌ها در ایام شادی اهل‌بیت(ربیع‌الاول) روی آنتن خواهد رفت. در این سریال تلویزیونی که با بیش از 110 لوکیشن اصلی و فرعی در تهران و حومه جلوی دوربین رفته، کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران سریال تلویزیونی «شرایط خاص» را تشکیل می‌دهند.

صدای طنز در شبکه‌های رادیویی شنیده می‌شود

شبکه‌های رادیویی از شبکه صبا به عنوان شبکه اصلی طنز تا رادیو ورزش در روزهای هفته با تولید و پخش برنامه‌های طنز لحظات مفرحی را برای شنوندگان فراهم می‌کنند که به قرار زیر است:

رادیو ایران و «صبح جمعه با شما»

حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران با اعلام این خبر که از  اولین جمعه ماه ربیع الاول «صبح جمعه » با شما ساعت 9:30 تا 11:30 به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان پخش می‌شود،گفت:در دوماه محرم و صفر که «صبح جمعه با شما» از آنتن این شبکه رادیویی پخش نمی‌‌شد، جلسه‌های زیادی در دو حوزه نویسندگی و موسیقی برای آسیب‌شناسی برنامه برگزار شد که ان‌شاالله مردم نتایج آن را از روی آنتن می‌شنوند.

افتخاری با اشاره به اضافه شدن بخش «تعاملی» در برنامه گفت: در این بخش مخاطبان طی تماس با برنامه  با یکی از شخصیت‌های برنامه که اعلام شده، صحبت می‌کنند.

وی به شخصیت جدید «مکرر» با بازی علیرضا جاویدنیا اشاره کرد و افزود: نه تنها شخصیت‌های جدیدی به برنامه اضافه می‌شنوند  بلکه آیتم‌های جدیدی نیز طراحی شده است که به تدریج در دل برنامه جا می‌گیرند.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران گفت: تیم نویسندگی «صبح جمعه با شما» 11 نفر بودند که متاسفانه با درگذشت مرحوم صادق عبداللهی تیم 10 نفره به کار خود ادامه می‌دهد، که به زودی سرپرست نویسندگان انتخاب می‌شود.

وی  تصریح کرد: اولین برنامه «صبح جمعه با شما» بعد از دوماه محرم و صفر در گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عبداللهی پخش می‌شود.

افتخاری دیگر برنامه ‌های طنز این شبکه رادیویی را  «کوی نشاط» با تهیه‌کنندگی مهدی ساعی پنج‌شنبه‌ها ساعت 9 تا 10:30 صبح و مجله رادیویی «دوصفر طنز» با تهیه‌کنندگی احسان زارع پنج شنبه ‌ها ساعت 20 شب  و «جارچی» گلچین برنامه ‌های «صبح جمعه با شما» دانست که شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:10 صبح به مدت 10 دقیقه پخش می‌شود. ضمن اینکه تکرار «صبح جمعه با شما» ساعت 19 روزهای جمعه پخش می‌شود.

رادیو ورزش در محوطه 18

رادیو ورزش با تهیه و تولید برنامه‌هایی‌ طنازانه به موضوعات ورزشی می‌پردازد. «یک نفس تازه» با بخش‌های «شکرخبر» با گویندگی بتول مرادی و الهام حسینی نگاهی طنز به اخبار ورزشی دارند. «نیمکت»از بخش‌های مختلفی همچون برنا و آلاچیق تشکیل شده که آرمان غفاریان در بخش «شوله هوله» داستان فردی عجول و بی خیال و سهل‌انگار را بازی می‌کند. «نیم گشت» با بازی زینب محمودی و آرمان غفاریان نمایش‌های گردشگری ورزشی را با زبان فاخر روایت می‌کند.

برنامه «صبح و ورزش» با بخش‌های کارت قرمز، شوت، تشویق، کفش طلایی، امروز ماو عموجان به تصحیح رفتارهای ناهنجار با زبان طنز، تشویق افرادی که کارهای مثبت انجام می‌دهند و ترغیب مخاطبان به رفتارهای مثبت در طول روز می‌پردازد.

«عصرانه» با  بخش‌های «تیترانه»، محوطه18، کنکور ورزشی، کارت قرمز، عصرآهنگ و بازی آرمان غفاریان، علیرضا تهرانی‌ها، لیلا صابونچی و پریسا کبیری با تیترهای ورزشی بازی کرده و نمایش‌هایی طنز با موضوعات ورزشی پخش می‌کند.

«هوادار»،«ریز بین» ، «گلچین» و «9با 2»  از دیگر برنامه‌های طنز ورزشی است که در تقویت فرهنگ هواداری با حضور بازیگران تولید می‌شود. پخش گزارشی ورزشی با چاشنی طنز برای پی بردن به ایرادات گزارش توسط مخاطب، طنز ورزشی برای بیان ضرب المثل از موضوعات این برنامه‌هاست. همچنین «صدای ورزش» با نگاهی طنز به موضوعات اجتماعی ورزش می‌پردازد.

رادیو جوان در خط آزاد

این شبکه رادیویی با تهیه چهار برنامه ترکیبی نمایشی به موضوعات اجتماعی نگاهی طنز‌گونه دارد. طنز اجتماعی- نمایشی «این منم» جمعه ها ساعت 9:30 صبح به تهیه کنندگی عباس پیری پخش می‌شود .«دو کلمه حرف یواش» که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح به تهیه کنندگی رضا ساکی پخش می‌شود ، برنامه‌ای با لحن کمدی است که به مشکلات روز جامعه و جوانان اشاره می‌کند.

دو برنامه «راهکار» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت  14 به تهیه کنندگی حسین صنوبری و «خط آزاد» به تهیه کنندگی شکوفه موسوی و حامد مرادیان  ساعت 19 میهمان خانه‌هاست، برنامه‌ای مفرح به زبان طنز با نقد اتفاقات روز جامعه است.

رادیو صبا هر بامداد و شامگاه

«صبح صبا» برنامه ترکیبی نمایشی است که شنبه تا چهارشنبه  با تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری و مژده آقا محمدی  از ساعت 8 صبح در راستای آگاهی بخشی، نشاط آفرینی و ایجاد لحظاتی شاد برای مخاطبان  در قالب بخش‌های متفاوت  و متنوع  در برنامه: مسابقه تلفنی، گزارش مردمی، شوخی با اخبار، روایات و قطعات کوتاه طنزتهیه و پخش می‌شود.

برنامه  عصرگاهی شاد «عصر صبا» با تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد  با رویکرد معرفی مشاغل و معرفی جاذبه‌های دیدنی ایران، دارای بخش‌های عصر سفر، عصر مسابقه، عصر زندگی  و ... می‌باشد. معرفی مشاغل به روز جامعه توسط گزارشگر برنامه از ویژگی‌های منحصر به فرد عصر صباست که مخاطبان برنامه می‌توانند با تماس تلفنی یا پیامک در این برنامه تعامل داشته باشند.

رضا عزتی تهیه کننده برنامه «صباهنگ»چند ترانه(پاپ، سنتی و محلی) پخش می کند و در نهایت توسط مخاطبان بهترین ترانه انتخاب می‌شود. سرگرمی و شناخت مخاطب با ترانه‌های جدید از مهمترین اهداف این برنامه می‌باشد. «صباهنگ» از شنبه تا پنج شنبه ساعت 18 پخش می‌شود.

مسابقه پیامکی «همپای‌صبا» دارای بخش‌های هنری، فرهنگی و اطلاعات عمومی می‌باشد که مخاطبان می‌توانند پاسخ‌های خود را به وسیله پیامک به عوامل برنامه برسانند. «همپای صبا» به تهیه کنندگی محسن جواهری شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 پخش می‌شود.

رادیو تهران و هشتتگ تهران

«هشتتگ تهران» روزهای جمعه از ساعت 13:30 تا 14:30 با رویکرد طنز فانتزی نگاهی به فضای مجازی دارد. همچنین دو گروه برنامه‌ساز با تهیه‌کنندگی میثم عبدی و امیر بنی‌هاشمی مسابقه پرهیجان و شاد «صفر 21 » را از شنبه تا پنج شنبه ساعت 16 به مدت یک ساعت روانه آنتن می‌کند. «با شما صبح جمعه» صبح‌های جمعه به تهیه کنندگی اعظم السادات ابراهیمی از ساعت 7 تا 8:30 صبح گلچین برنامه‌های طنزی است که صبح ها‌ی جمعه از آنتن این شبکه رادیویی پخش شده است.

همچنین «تهرانک» و «ترانک» به تهیه کنندگی نیما نعمتی زاده شنبه تا پنج شنبه رویکردی فانتزی و شاد دارد.«ترانک» ساعت 6 صبح و «تهرانک» 15:30 به مدت نیم ساعت شنیده می‌شود.

رادیو پیام  و آوا همراه مخاطبان

رادیو پیام و رادیو آوا  با پخش ترانه‌های شادو موسیقی ‌های متناسب نه تنها لحظات شاد و مفرحی را به وجو د می‌آورند، بلکه همراه مخاطبان خواهند بود.

منابع:

ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان

تسنیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
پشت پرده حملات صدا و سیمای مرکز یزد به استاندار یزد
بوی فساد در تبلیغات شهری
بازدید مدیر کل صدا و سیمای استان از پایگاه خبری یزدفردا
سری جدید خندوانه پخش می شود
پشت دوربین های خندوانه چه خبر است
پی شی گرفتن «درهمی» از «خندوانه»/ حمله «مدیری» به امپراتوری «رامبد»
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست