مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد تحقق عبور موفقیت‌آمیز از بحران پیک بار 97 با همدلی مردم و صنایع دانست.

استان صنعتی یزد با بیشترین درصد از مصرف انرژی الکتریکی توسط صنایع بزرگ، از استان‌های پیشرو در تامین برق صنایع در کشور محسوب می‌شود؛ که چند سال اخیر با برنامه‌ریزی دقیق و درایت مدیران صنعت برق استان و صاحبان صنایع بزرگ، کمترین میزان خاموشی‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن تشکر از مردم سختکوش و صنایع بزرگ استان، عبور موفقیت آمیز از بحران پیک بار استان را مدیون همدلی و یکپارچگی صنایع و مردم با صنعت برق استان دانست و این موفقیت را تبریک گفت.

محمدحسن صباغزادگان رشد پیک نیاز مصرف استان را در تابستان امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته 9 درصد و مدیریت بار صنایع در 11 تیرماه 97 -روز پیک بار استان- را بیش از 300 مگاوات بیان کرد و گفت: این مدیریت مصرف در استان یزد بیشتر از جانب صنایع است و بهترین عاملی که می‌تواند از اتلاف سرمایه‌ها و منابع در تولید و انتقال انرژی و هزینه‌های گزاف نگهداری و تعمیرات خطوط و تجهیزات جلوگیری کرد، مصرف بهینه و صحیح از انرژی الکتریکی است.

وی همکاری صنایع را در خصوص اجرای طرح‌های: ذخیره عملیاتی و تعطیلات و تعمیرات، خیلی خوب دانست و افزایش سطح آگاهی مردم از مصرف بهینه این انرژی و افزایش مشارکت‌ و مسئولیت اجتماعی آنان را از عوامل عبور موفقیت آمیز از بحران کمبود انرژی در تابستان جاری بیان داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا