معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست مسئولین روابط عمومی فرمانداری ها بر ضرورت توجه به بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار در نشست مسئولین روابط عمومی فرمانداری ها گفت: ضروری است فعالان رسانه برای تغییر فضا و ارتباط با مردم توجه ویژه ای به بازخورد افکار عمومی و مطالبات عموم جامعه داشته باشند.
«محمد علی طالبی» بهره مندی از شیوه های نوین ارتباطی و همچنین شبکه های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اطلاع رسانی به روش ارسال یک سویه خبرمخاطب پسند نیست و انتظار می رود روابط عمومی ها از ابزارهای جدید مورد پذیرش افکار عمومی بهره گیرند.
وی با بیان اینکه تسلط ،خلاقیت و توانمندی لازمه روابط عمومی است افزود: ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع رسانی کارآمد می تواند راهبردی موثر در انعکاس فعالیت ها و افزایش اطمینان جامعه باشد .
 تمرکز بر سایر جنبه های روابط عمومی نکته دیگری بود که معاون سیاسی استاندار مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: محدود شدن در حوزه ای خاص ضمن کاهش توازن سیستمی، مانعی بزرگ در مسیر نوآوری روابط عمومی به حساب می آید.
در این نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های استان نیز با بیان دغدغه های خود، زمینه سازی برای ارائه دستاوردهای دولت با بهره گیری از شیوه های نوین رسانه ای را خواستار شدند.
گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اهدا لوح سپاس از تلاش روابط عمومی های برتر فرمانداری ها در هفته دولت قدردانی کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا