مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی یزد به دلیل اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمند فرهنگی در هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، سردار رضا هدایتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در پیام خود خطاب به رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با تقدیر از اجرای برنامه‌های ارزشمند فرهنگی در هفته دفاع مقدس، آورده است: خدمتگزاری، افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش، در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد در عرصه تبلیغ ارزش‌های دفاع مقدس، برای تمامی خدمتگزاران این عرصه آرزوی موفقیت و سلامتی کرده است.

گفتنی است، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع در کتابخانه‌های تحت پوشش خود در هفته دفاع مقدس، در آخرین شب از این هفته با اجرای برنامه نمایش‌نامه‌خوانی و خاطره‌گویی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، یاد و خاطره ایثارگری‌های سرافرازان سال‌های حماسه و دفاع را گرامی‌ داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا