فرماندارمیبد در سفر خود به پایتخت، به همراه نماینده مردم میبدوتفت در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور دیدار و بعضی از امورات این شهرستان را پی گیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عصر روزچهارشنبه 18 مهرماه "حسین فلاح" فرماندارمیبد به همراه "دکترکمال دهقانی" نماینده مردم میبدوتفت در مجلس شورای اسلامی با " دکتر شیرزاد " مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و " دکتر اربابی" معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری کشور دیدار و بعضی از امورات این شهرستان را پی گیری کرد.

فرماندارمیبد در دیدار با معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری کشور ، احیاء محور گردشگری وآزاد سازی حصار شهر و ایجاد بازارچه بزرگ صنایع دستی را مطرح کرد و آقای اربابی قول مساعدت وهمکاری را دادند.

همچنین فلاح در ملاقات خود با مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که "آقای جهازی" مدير تعاون روستايي استان يزد هم حضور داشت؛ موضوع ارتقاء نمایندگی تعاون روستایی شهرستان به اداره را پیگیری کرد و قرار شد تا درآینده نزدیک چارت اداره تعاون روستایی شهرستان میبد ابلاغ شود.

فرماندارمیبد با قدردانی از همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این ملاقات ها گفت: در این ملاقات ها دستورهای خوبی را گرفتیم که به‌زودی با عملی شدن آن ها شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا