فرماندارمیبد در سفر خود به تهران در ملاقات خود با مشاور عالی سازمان برنامه‌وبودجه کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان بعضی از امورات این شهرستان را پی گیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، روز سه‌شنبه 17 مهرماه فرماندارمیبد در سفر خود به تهران در ملاقات خود با مشاور عالی سازمان برنامه‌وبودجه کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان بعضی از امورات این شهرستان را پی گیری کرد.

فرماندارمیبد در دیدار نخست خود با مشاور عالی سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: این ملاقات پیرو جلسه قبلی "حضرت آیت‌الله اعرافی" امام‌جمعه شهرستان و "دکتر کمال دهقانی" نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با دکتر حاج محمدی بابت تأمین اعتبار چند پروژه صورت گرفت.

حسین فلاح افزود: در این جلسه مقرر شد موضوع پروژه‌های تکمیل دانشگاه میبد، مرمت و بازسازی ادامه بیت حضرت آیت‌الله حائری (ره)، مرمت و حفاظت بافت‌های فرسوده و حفاظت آب شهرستان در دستور کار قرار گیرد و نسبت به تأمین اعتبار آن اقدام گردد.

فلاح همچنین از ملاقات با دکتر فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در ملاقاتی که با دکتر فرامرزیان داشتیم موضوع تکمیل استخر شهیدیه و احداث زمین چمن مصنوعی پیگیری شد که دستور خوبی در این خصوص صادر نمودند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان بیان داشت: در این ملاقات برای استخر شهیدیه 500 میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی 950 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

فرماندارمیبد در پایان از همکاری آقایان شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین شیخی معاون ایشان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری ورزش و جوانان استان و شهرستان شاهد رونق، شادابی و نشاط بیشتر در حوزه ورزش شهرستان باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا