فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی که با حضور مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد، با تأکید بر انجام بازسازی و بهسازی در ادارات و مردمی کار کردن، به پرهیز از اقداماتی که منجر به ازهم‌گسیختگی جامعه و آب در آسیاب دشمن ریختن شود، توصیه نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه هماهنگی برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد با حضور " حسین فلاح" فرماندار، "علیرضا ابوالحسنی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، "سعید زارع" معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در سالن اندیشه فرمانداری میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه سالگرد انقلاب را یادآور خاطرات بسیار خوبی برای نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب عنوان نمود که خوب است نگاه جامع و کاملی به آن داشته باشیم.

حسین فلاح با اشاره به اینکه، با رجوع به آرشیو ادارات و اتفاق‌هایی که در سطح جامعه افتاده، شاید پیام‌ها و نکته‌های خوبی را دریابیم، افزود: با برنامه‌ریزی و با همکاری و همراهی ادارات و تشکیل کارگروه‌هایی، باید سعی در نشان دادن دست آوردهای چهل سال گذشته انقلاب باشیم.

فلاح افزود: در حال حاضر مانند زمان جنگ باید فانسقه‌ها را محکم ببندیم و با یکدلی و یکرنگی در کنار یکدیگر مشکلات را پشت سر بگذاریم و مسئولان نیز به‌عنوان محور و جلودار این حرکت، وقت و زمان بیشتری را صرف حل مشکلات مردم کنند و اصل خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کار مدیریتی خود قرار دهند.

فرماندارمیبد در پایان ضمن تجلیل از مسئولین گذشته، برگزاری نمایشگاه‌ها با ارائه دست آ وردها در زمینه‌های گوناگون تصویری و مستندات به‌گونه‌ای که به‌تمام‌معنا مردم از آن‌ها لذت ببرند، عنایت داشتن به رزمندگان دفاع مقدس در دهه 60، توجه به موضوعات نرم‌افزاری، عنایت داشتن به فرصت‌های طلایی در سطح آموزش عالی و... را از اقداماتی برشمرد که می‌توان از طریق آن‌ها، آنچه در چهل‌ساله انقلاب گذشته است را نشان داد.

"سعید زارع" معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست، توضیحاتی در خصوص روند تشکیل کارگروه‌هایی برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارائه داد.

زارع همچنین توصیه در برگزاری مراسم‌هایی نظیر سیزده آبان، اعیاد و مناسبت‌های خاص با نگاه و رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نمود.

گفتنی است، مسئولین ادارات نیز نظرات خود را در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن چهلمین سالگرد انقلاب در راستای اقداماتی که می‌توان در سطح ادارات و جامعه انجام داد، مطرح نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا