در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ همزمان با سراسر کشور و در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بافق برگزار شد.
این مراسم از ساعت ۱۶ عصر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ، فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولان، بسیجیان و مردم ولایی و همیشه در صحنه بافق در بلوار وحشی بافقی برگزار و یگان های نمونه در مقابل جایگاه رژه رفتند .
امام جمعه بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امنیت و آرامش کشور را حاصل تلاش و از خودگذشتگی تمام نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجان دانست و گفت: به برکت وجود این نیروهای خدوم و زحمتکش و گمنام، کشور امروز به یک کشور امن و با ثبات در منطقه پر از آشوب خاورمیانه تبدیل شده که کشورهای جهان در حسرت داشتن چنین امنیتی هستند.
گفتنی است بسیجیان پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به عنوان یکی از یگان های مستقر در این مراسم، با رزمایش خودرویی آمادگی خود را برای خدمت به مردم و کشور اعلام کردند.
۳۱ شهریور ماه تا ششم مهر همزمان با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران در سال ۵۹، به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا