در دیدار رئیس و اعضای هیئت والیبال استان با مدیرکل ورزش و جوانان، عباسعلی میرحسینی مدیر عامل باشگاه شهداب یزد از فراهم شدن مقدمات حضور تیم والیبال این باشگاه در لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: مدیران و مسئولین شرکت شهداب یزد با هدف کمک به ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه پا به این عرصه گذاشتند و مقدمات حضورشان در لیگ والیبال دسته اول کشور فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات به زودی آغاز می شود به حمایت مسئولین نیاز داریم تا هرچه زودتر تیم کاملا بسته و تمرینات آغاز شود و نماینده خوب و شایسته ای برای استان باشیم.

میرحسینی ابراز امیدواری کرد: حضور تیم شهداب در لیگ دسته اول والیبال کشور شور و حال را در بین جوانان علاقمند و مستعد این ورزش در شهر یزد افزایش دهد و شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش والیبال در سطح شهرستان یزد و استان باشیم.

دکتر جواهری رئیس هیئت والیبال نیز با اشاره به برنامه ریزی دهساله برای والیبال استان ، نیاز به سالن اختصاصی  وجذب اسپانسور برای پاسخگویی به علاقمندان پرشور و نشاط والیبال را یادآور شد. وی گفت: اگر  در سطح کشور والیبال ورزش دوم به شمار می آید، در استان یزد، این ورزش در جایگاه نخست قرار دارد. وی با استقبال از عزم باشگاه شهداب یزد برای تیم داری در لیگ دسته اول کشور گفت: استان یزد با برخورداری  از مسئولان  دلسوز ورزش، مربیان پرتلاش  و علاقمندان شایسته، می تواند گام های اساسی در گسترش والیبال بردارد و توفیقات درخشان یکسال گذشته در سطوح ملی و بین المللی گواه  این مدعاست. دکتر جواهری ورود باشگاه شهداب برای معرفی  یک تیم قوی شرکت کننده در لیگ دسته اول والیبال کشور را مکمل  زنجیره پیروزی های اخیر و سنگ بنای محکمی برای تقویت والیبال در مرکز استان توصیف کرد.

آقای  شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست با تشکر از هیئت والیبال و ابراز خرسندی از تصمیم بجا و ارزشمند باشگاه ورزشی شهداب اظهار داشت: توفیقات اخیر والیبال استان، انتظارات کشوری و استانی از این  ورزش را بالا برده و همین شرایط موجب شده بار دیگر والیبال در بین جوانان و افراد مستعد مطرح و تقاضا برای امکانات و تجهیزات این ورزش به سرعت  افزایش یابد. وی سیاست دولت را جلب مشارکت بخش خصوصی و استفاده از توانمندی های آنان در عرصه های ورزشی به موازات  فعالیت در سایر رشته ها دانست و افزود: اعتقاد داریم کار تخصصی در زمینه ورزش قهرمانی را باید به دست اهل فن و متخصصین آن سپرد. قهرمان پروری و تبدیل این قهرمانان به سرمایه های ملی کار باشگاه هاست و هرکجا باشگاه ها ورود کردند و مدیریت برمبنای برنامه خوب و منظم داشتند، شاهد ارتقاء و رشد ورزش بودیم .

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و هیات والیبال استان با توجه به وظایف ذاتی خود هرگونه حمایت و پشتیبانی را انجام خواهند داد تا شهداب یزد بتواند نماینده شایسته ای برای استان یزد و کشور باشد .

شریعتی اظهار داشت: توصیه و انتظار ما این است که باشگاه شهداب در کنار تیمداری به توسعه زیرساخت های باشگاه نیز توجه داشته باشد و از ظرفیت های قانونی استفاده کرده و با در اختیار گرفتن زمین، یک سالن اختصاصی احداث و پشتوانه ای برای باشگاه و محلی برای استعدادیابی و برگزاری اردوها و مسابقات باشد.

در ادامه جلسه حاضران در مواردی چون نیازمندی های توسعه والیبال و راه های تحقق آنها، استعدادیابی در سطوح مختلف و تامین سالن های والیبال در نقاط مختلف برای  تمام فصول سال، به رایزنی پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا